کد خبر : 95479
تاریخ انتشار : شنبه 12 نوامبر 2016 - 10:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای روستاهای واقع در حاشیه جنگل‌های ارسباران در اولویت گازرسانی هستند بسته هستند

روستاهای واقع در حاشیه جنگل‌های ارسباران در اولویت گازرسانی هستند

روستاهای واقع در حاشیه جنگل‌های ارسباران در اولویت گازرسانی هستند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی بابیان اینکه عدم گازرسانی به روستاهای حاشیه جنگل‌ها باعث تخریب محیط‌زیست می‌شود، گفت: روستاهای واقع در حاشیه جنگل‌های ارسباران در اولویت گازرسانی شرکت گاز استان هستند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، ولی‌الله دینی در آیین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۱ روستای هوراند و بخش آبش احمد با اشاره به اینکه اولویت اصلی دولت یازدهم گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار در کشور است، اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد بالایی از روستاهای منطقه ارسباران در حاشیه جنگل واقع‌شده که با گازرسانی به این روستاها می‌توان از قطع درختان جهت تأمین سوخت جلوگیری کرد.

وی بابیان اینکه اولویت اصلی شرکت گاز آذربایجان شرقی گازرسانی به روستاهای واقع‌شده در حاشیه جنگل‌های ارسباران است، افزود: توسعه شبکه گازرسانی به روستاها فاقد گاز علاوه بر اینکه مردم روستاها را از گاز طبیعی بهره‌مند می‌سازد بلکه از گاز می‌توان برای توسعه صنعت روستایی نیز استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه شرکت گاز تمامی هزینه‌های گازرسانی به منازل روستایی شهرستان هوراند و بخش آبش احمد را پرداخت می‌کند، گفت: روستائیان تنها هزینه کنتور و لوله‌کشی داخل منازل را پرداخت می‌کنند.

دینی از اجرای پروژه‌های گازرسانی به ۳۰۰ روستای آذربایجان شرقی خبر داد، اضافه کرد: با تأمین اعتبار پروژه‌های گازرسانی به روستاهای فاقد گاز طبیعی در استان آذربایجان شرقی از سوی شرکت گاز ایران، پروژه گازرسانی به ۳۰۰ روستای استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های گازرسانی به روستاها نیازمند تخصیص اعتبار بیشتر است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دولت و مجلس به‌منظور افزایش اعتبارات شرکت ملی گاز ایران و استان بتوانیم تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.