کد خبر : 141713
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 می 2024 - 23:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گزارش تصویری از: بازدید خبرنگاران از شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان  بسته هستند

گزارش تصویری از: بازدید خبرنگاران از شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان 

گزارش تصویری از: بازدید خبرنگاران از شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان 

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، جمعی از خبرنگاران اهری از شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان و معدن آهک هیدراته گوره درق اهر بازدید کردند. شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان با تولید سالانه ۵۵ هزار تن آهک برای استفاده مجتمع معدنی مس سونگون با ۳۰ هزار تن مصرف سالانه و همچنین بهره

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، جمعی از خبرنگاران اهری از شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان و معدن آهک هیدراته گوره درق اهر بازدید کردند. شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان با تولید سالانه ۵۵ هزار تن آهک برای استفاده مجتمع معدنی مس سونگون با ۳۰ هزار تن مصرف سالانه و همچنین بهره مندی سایر معادن، کارخانجات، شرکت های راهسازی و غیره از آهک و فرآورده های آهک در حال فعالیت می باشد و در فاز توسعه جدید حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال برای احداث کوره، تولید کربنات کلسیم رسوبی(PCC)، میکرونیزه و هیدراتاسیون دوم هزینه شده است که به زودی برای تولید بیشتر، اشتغال و غیره به بهره برداری خواهند رسید. همچنین این شرکت در صورت اتمام فاز دوم کوره ظرفیت تولید خود را از ۵۵ هزار تن در سال به ۱۱۰ هزار تن افزایش خواهد داد و چشم انداز آینده این کارخانه را برای تولید ۱۵۰ هزار تن در سال با فازهای توسعه بعدی نزدیکتر می کند.

گفتنی است: هدف از ایجاد فاز دوم کوره و طرح های توسعه شرکت صنعتی و معدنی مولیبدن مس آذربایجان در راستای حفظ مشتریان، اشتغالزایی، افزایش تولید، جهش پایدار، انجام مسئولیت های اجتماعی و غیره می باشد.

عکس از: مصطفی قربان موحد و سید محمد راثی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.