کد خبر : 58896
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 6:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مدیریت طاهری در پرسپولیس قابل تحسین است/ مکان اردوی نیم‌فصل مشخص شد بسته هستند

مدیریت طاهری در پرسپولیس قابل تحسین است/ مکان اردوی نیم‌فصل مشخص شد

مدیریت طاهری در پرسپولیس قابل تحسین است/ مکان اردوی نیم‌فصل مشخص شد

به گزارش اهروصال، محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم ضمن تقدیر از زحمات سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که طاهری کارش را در باشگاه پرسپولیس شروع کرد با مشکلات زیادی روبه‌رو بود و مورد هجمه‌های زیادی قرار گرفت که عنوان می‌شد او نمی‌تواند اسپانسر مناسبی در حد نام پرسپولیس برای این باشگاه

به گزارش اهروصال، محمد ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم ضمن تقدیر از زحمات سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که طاهری کارش را در باشگاه پرسپولیس شروع کرد با مشکلات زیادی روبه‌رو بود و مورد هجمه‌های زیادی قرار گرفت که عنوان می‌شد او نمی‌تواند اسپانسر مناسبی در حد نام پرسپولیس برای این باشگاه بیاورد اما همه دیدند که وی به بهترین شکل ممکن این کار را انجام داد.

وی ادامه داد: طاهری از روزی که کارش را در باشگاه پرسپولیش شروع کرده تا امروز ۱۰ میلیارد تومان از طریق اسپانسر درآمدزایی داشته و باعث شده پرداختی‌ها به کادر فنی و بازیکنان تقریباً به موقع صورت بگیرد. او در آخرین اقدامش اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس امکان تماشای رایگان دیدار این تیم مقابل استقلال خوزستان را برای هواداران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی میسر کرده است. امیدوارم هواداران با حضور پرشور خود از تیم حمایت کنند تا پرسپولیس در این بازی ۶ امتیازی به پیروزی دست پیدا کند. پرسپولیس در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به حمایت هواداران نیاز دارد.

مشاور اقتصادی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: قرارداد مربوط به اردوی پرسپولیس در تعطیلات نیم فصل امروز با باشگاه ایرانیان منعقد شد تا تیم از تاریخ بیستم دی ماه تا اول بهمن ماه اردوی خود را در دوبی برپا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.