کد خبر : 18324
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آوریل 2015 - 11:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شعار سال بعنوان راهبرد نظام جمهوری اسلامی در مقطع کنونی کشور است بسته هستند

شعار سال بعنوان راهبرد نظام جمهوری اسلامی در مقطع کنونی کشور است

شعار سال بعنوان راهبرد نظام جمهوری اسلامی در مقطع کنونی کشور است

به گزارش اهروصال، سرهنگ پاسدار داود عباسی فرمانده سپاه ناحیه اهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری دامت افاضاته سالها را مبتنی بر شناختی که از شرایط محیطی جمهوری اسلامی و محیط انقلاب اسلامی دارند، در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی نامگذاری می فرمایند. وی

به گزارش اهروصال، سرهنگ پاسدار داود عباسی فرمانده سپاه ناحیه اهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری دامت افاضاته سالها را مبتنی بر شناختی که از شرایط محیطی جمهوری اسلامی و محیط انقلاب اسلامی دارند، در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و سیاست های کلان نظام جمهوری اسلامی نامگذاری می فرمایند.

وی افزود: شعار امسال خطاب به همه دستگاه ها و مردم است تا نقشه راه را به آنها نشان بدهد ، یعنی مقام معظم رهبری مسیر، جهت و چگونگی حرکت را مشخص می فرمایند.

عباسی تصریح کرد: همکاری و هماهنگی میان مسئولان و ارکان یک نظام از یک سو و میان آنها و مردمشان از سوی دیگر از بدیهیات اولیه برای موفقیت در کشورداری و پیشبرد امور در هر کشوری است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر اضافه کرد: این شعار بعنوان راهبرد نظام جمهوری اسلامی در مقطع کنونی می باشد و در صورت تحقق، دستاوردهای فراوانی برای ملت و دولت خواهد داشت که از جمله می توان به امنیت و آرامش اجتماعی و ناکام گذاشتن کسانی که در صدد ایجاد اخلال در نظم و اختلال اجتماعی در کشور هستند، اشاره کرد.

وی ادامه داد: این شعار موجب رونق اقتصادی در جامعه شده و کشور را از دست اندازی دشمن صیانت کرده و وحدت ملی و انسجام اجتماعی را افزایش خواهد داد.

عباسی خاطر نشان کرد: عملی کردن این شعار یک وظیفه دینی و ملی برای همه ماست که انشاالله در صورت تحقق اعتماد دولت به ملت و ملت به دولت نتیجه آن صدور انقلاب اسلامی به دنیا خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.