کد خبر : 139457
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 نوامبر 2023 - 13:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رمز موفقیت امت اطاعت محض از رهبری است بسته هستند

رمز موفقیت امت اطاعت محض از رهبری است

رمز موفقیت امت اطاعت محض از رهبری است

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا، بسیج را لشکر مخلص خداوند در روی زمین و انسان‌هایی باتقوا، ایثارگر، ولایتمدار و پای کار اسلام و انقلاب برشمرد و گفت: تنها رمز موفقیت امت اسلامی، اطاعت محض از رهبری و اتحاد تا رسیدن به نصرت الهی و شکست استکبار جهانی است. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال،

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا، بسیج را لشکر مخلص خداوند در روی زمین و انسان‌هایی باتقوا، ایثارگر، ولایتمدار و پای کار اسلام و انقلاب برشمرد و گفت: تنها رمز موفقیت امت اسلامی، اطاعت محض از رهبری و اتحاد تا رسیدن به نصرت الهی و شکست استکبار جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن صفدری، مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا، روز پنج‌شنبه، دوم آذرماه، در مراسم بزرگداشت شهدای غزه در شهرستان اهر، بسیج را لشکر مخلص خداوند در روی زمین و انسان‌هایی باتقوا، ایثارگر، ولایتمدار و پای کار اسلام و انقلاب برشمرد و گفت: تنها رمز موفقیت امت اسلامی، اطاعت محض از رهبری و اتحاد تا رسیدن به نصرت الهی و شکست استکبار جهانی است.

وی کلید دوری از گناه را برپایی نماز اول وقت ذکر کرد و افزود: اقامه نماز اول وقت انسان را از فحشا و منکر باز داشته و انسان را به نور الهی، ایمان و رستگاری رهنمون می‌سازد که در این راستا فرهنگ بسیجی نیز فرهنگ رستگاری، نماز، قرآن، الگوگیری از پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ص)، یاری به همنوعان و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است. 

صفدری همچنین با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم و کودک غزه و فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی با کشتن بیرحمانه مردم و کودکان مظلوم و بیدفاع غزه بار دیگر نشان داد از هیچ جنایتی فروگذار نیست و این را دشمنان بدانند مردمی که در وسط میدان جان بر کف ایستادهاند مطمئناً پیروزی نهایی با آنها خواهد بود و اینجا اعلام میداریم ملت آزاده جهان و ملت ایران اسلامی در مسیر دفاع از مردم و کودکان غزه گوش به فرمان مقام معظم رهبری آماده هستند.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه عاشورا، عملیات «طوفان الاقصی» را پرافتخارترین عملیات نظامی نیروهای مقاومت و حماس علیه رژیم اسرائیل در واکنش به جنایات این رژیم برشمرد و گفت: تاکنون شمار زیادی از ژنرالها و سربازان رژیم صهیونیستی در سانسور شدید خبری توسط نیروهای مقاومت و حماس کشته یا اسیر شدند که این امر بسیار غرور انگیز است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های افتخار آفرین ایران در همه حوزه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و غیره گفت: هم اکنون اقتدار ایران به حدی رسیده که تمام معادلات دشمنان را در منطقه به هم ریخته و دشمنان نظام و انقلاب می‌داند با کوچکترین اشتباهی مطمعناً به شدت پشیمان و شکست خواهند خورد. 

صفدری، افزود: امنیت پایدار و اقتدار امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و برای حفظ این امنیت و اقتدار باید وحدت و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری را سرلوحه کارها و اعمال خود قرار دهیم.

خبر از: مصطفی قربان موحد 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.