کد خبر : 139302
تاریخ انتشار : شنبه 4 نوامبر 2023 - 16:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه غیرت ملی و دینی است بسته هستند

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه غیرت ملی و دینی است

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان نشانه غیرت ملی و دینی است

امام جمعه اهر گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات نشانگر غیرت ملی و دینی امت ایران اسلامی است که امروز نیز در یک حماسه‌ای بزرگ و باشکوه حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: اینگونه

امام جمعه اهر گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات نشانگر غیرت ملی و دینی امت ایران اسلامی است که امروز نیز در یک حماسه‌ای بزرگ و باشکوه حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: اینگونه راهپیمایی‌ها و تظاهرات گسترده و حماسی نشانگر غیرت ملی و دینی امت ایران اسلامی است که امروز نیز در یک حماسه‌ای بزرگ و باشکوه حمایت خود را از مردم غزه اعلام کردند.

وی افزود: سیزده آبان‌ در خاطره تاریخ ملت ایران اسلامی یک روز بزرگ و مهمی است که با نام روز مبارزه با استکبار جهانی، روز مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و در رأس آنها مبارزه با سلطه‌گر نامگذاری شده و امروز شاهد هستیم در همه نقاط جهان تمام آزاده خواهان و مسلمانان پرچم مبارزه با سلطه‌گری را در مبارزه با زورگویان عالم برافراشته کردند و طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به وضوح در سطح جهان قابل مشاهده می باشد.

حجت الاسلام حاجی‌زاده با اشاره به وقایع ۱۳ آبان و جنایت‌های سال ۱۳۵۷ در شهادت شماری از دانشجویان خط امام خمینی(ره) گفت: امروز جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان و اعلام حمایت از مردم فلسطین بار دیگر غیرت، جوانمردی و انساندوستی خود را به همه جهانیان ثابت کردند.

امام جمعه اهر در ادامه از حضور انقلابی، پرشور و دشمن‌شکن مردم اعم از بازاریان، روحانیت، خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان، مسئولان و به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردم غزه در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان حاضر شدند تقدیر و قدردانی کرد.

خبر از: مصطفی قربان موحد 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.