کد خبر : 134208
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اکتبر 2022 - 14:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هدف اصلی مجمع عالی بسیج رسیدگی به مشکلات و آسیب های شهرستان اهر بسته هستند

هدف اصلی مجمع عالی بسیج رسیدگی به مشکلات و آسیب های شهرستان اهر

هدف اصلی مجمع عالی بسیج رسیدگی به مشکلات و آسیب های شهرستان اهر

هدف اصلی مجمع عالی بسیج رسیدگی به مشکلات و آسیب های شهرستان اهر ارتباط ضعیف هیئت امنا دلیل دوری نسل جوان از مساجد است   فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت گفت: هدف اصلی مجمع عالی بسیج این شهرستان رسیدگی به مشکلات و آسیب های شهرستان و ارائه راهکار

هدف اصلی مجمع عالی بسیج رسیدگی به مشکلات و آسیب های شهرستان اهر

ارتباط ضعیف هیئت امنا دلیل دوری نسل جوان از مساجد است

 

فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت گفت: هدف اصلی مجمع عالی بسیج این شهرستان رسیدگی به مشکلات و آسیب های شهرستان و ارائه راهکار و پیشنهاد با راه حل و رفع مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و… است که با توجه به برگزاری جلسات مختلف به برخی از مشکلات رسیدگی و راهکارهایی ارائه شد و برخی مشکلات نیز در شرف حل شدن است.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان اهر افزود: با توجه به دغدغه مسئولان ارشد شهرستان اهر به مسائل تربیتی جوانان امروز این مجمع با موضوع تربیتی برگزار شد.

وی گفت: در خصوص مسائل تربیتی جوانان چندین نهاد و مرکز می توانند نقش مهمی ایفا کنند که خانواده، مدرسه، دانشگاه، جامعه و در راس آنها مساجد می باشند.

سرهنگ پاسدار سیفی نقش مساجد را در طول تاریخ مهم و سازنده عنوان کرد و گفت: کارکرد و نقش مساجد در طول تاریخ متفاوت و حائز اهمیت بوده و در برخی موارد مساجد محل آموزش نظامی، قضایی، آموزشی، تبلیغ و عبادت بوده است.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر مشکلی که مساجد در بحث تربیتی دارد عدم وجود امام جماعت ثابت و فعالیت هیئت امنای مسن می باشد که با توجه به ارتباط ضعیف هیئت امنا با جوانان باعث دوری نسل جدید از مساجد گردیده است.

فرمانده سپاه ناحیه اهر با اشاره به اینکه خود جوانان می توانند مساجد و برنامه های فرهنگی آن را به خوبی اداره کنند گفت: سپاه و بسیج برای حضور مشتاقانه جوانان در مساجد طرحی را با نام طرح شجره طیبه صالحین تشکیل داده است که تاکنون عملکرد خوبی داشته و برای تقویت این موضوع جلسات مختلفی با امام جمعه و مسئولان ذیربط این شهرستان انجام شد و مصوباتی نیز در این خصوص بیان گردید که از جمله آن تشکیل کارگروهی برای رسیدگی و پیگیری مشکلات و ارائه نتایج برای رفع این مشکلات و مسائل می باشد.

خبر از: مصطفی قربان موحد، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.