کد خبر : 131335
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 ژوئن 2022 - 20:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آمریکا و رژیم صهیونیستی با هر توطئه‌ای قصد دلسرد کردن مردم از نظام را دارند بسته هستند

آمریکا و رژیم صهیونیستی با هر توطئه‌ای قصد دلسرد کردن مردم از نظام را دارند

آمریکا و رژیم صهیونیستی با هر توطئه‌ای قصد دلسرد کردن مردم از نظام را دارند

امام جمعه اهر با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی با هر توطئه‌ای قصد دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب را دارند،گفت: اما مردم ایران همیشه در رکاب رهبری هستند و شاهد این ماجرا تقویت جبهه مقاومت است که در دنیا برای خودش حساب دیگری باز

امام جمعه اهر با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی با هر توطئه‌ای قصد دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب را دارند،گفت: اما مردم ایران همیشه در رکاب رهبری هستند و شاهد این ماجرا تقویت جبهه مقاومت است که در دنیا برای خودش حساب دیگری باز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر استوار دوم شهید “مهدی برزگر” اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با خون پیروز شده است و خونهای بسیاری هم در صدر انقلاب، هم در دفاع مقدس و هم اکنون نیز در اقصی نقاط کشور عزیزمان ایران شاهد شهادت مرزبانان و شهدای ترور هستیم که حاکی از این است که مردم همیشه پابرجا هستند و در حال قیام هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی با هر توطئه‌ای قصد دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب را دارند اما مردم ایران همیشه در رکاب رهبری هستند و شاهد این ماجرا تقویت جبهه مقاومت است که در دنیا برای خودش حساب دیگری باز کرده و امروز پژوهشگران و موسسات تحقیقاتی آمریکا اذعان دارند برای فروپاشی رژیم اسرائیل زمان زیادی باقی نمانده است. 

وی گفت: تمام این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها در مقابل دشمنان حاکی از صبر، ایستادگی و حوصله مردم ایران و منطقه است و امیدواریم به برکت خون شهدا به زودی شاهد پیروزی‌های عظیمی در کشور و جهان اسلامی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استکبار جهانی و مستکبران بی‌رحمانه با مردم ایران برخورد می‌کنند، افزود: به حول وقوه الهی به زودی پیروز می شویم و استکبار جهانی و مستکبران را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد.

امام جمعه اهر در پایان ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در تشییع و تدفین پیکر مطهر استوار دوم شهید “مهدی برزگر” گفت: مردم شهید پرور این شهرستان همیشه در اینگونه مراسمات حضور چشمگیری دارند که جای قدردانی می‌باشد. 

گفتنی است: پیکر مطهر شهید استوار دوم “مهدی برزگر” ۲۱ ساله که به تازگی متاهل شده بود، از نیروی کادری گروهان مرزی “بیوران” از منطقه بلفت سردشت بود که بامداد روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه در حین کنترل و پایش نوار مرزی در حوالی یادمان شهدای “بلفت” به روی مین رفت و به درجه رفیع شهادت رسید و امروز پیکر مطهر این شهید وطن در دوش همرزمان، فرماندهان، مسئولان ارشد شهرستانی در آرامگاه ابدی اش در گلزار شهدای شهرستان اهر آرام گرفت و به خاک سپرده شد.ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.