کد خبر : 130516
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 می 2022 - 12:27
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ورزش شهرستان اهر اختصاص می‌یابد بسته هستند

۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ورزش شهرستان اهر اختصاص می‌یابد

۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای ورزش شهرستان اهر اختصاص می‌یابد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰میلیارد ریال اعتبار برای پیشرفت و تجهیز رشته های ورزشی در شهرستان اهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، احمد محرم زاده در گفت‌وگویی گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده تا پایان مردادماه سالجاری یک میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان اهر اختصاص می‌یابد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۱۰میلیارد ریال اعتبار برای پیشرفت و تجهیز رشته های ورزشی در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، احمد محرم زاده در گفت‌وگویی گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده تا پایان مردادماه سالجاری یک میلیارد تومان اعتبار به ورزش شهرستان اهر اختصاص می‌یابد که با اولویت‌بندی رئیس ورزش و جوانان برای کلیه‌ی ورزش‌ها هزینه خواهد شد.

وی افزود: در صورت اختصاص این اعتبار یک حرکت بزرگ در پیشرفت ورزش شهرستان انجام می‌گیرد که انتظار داریم مسئولان ذی‌ربط حوزه ورزش شهرستان نیز در پیشبرد اهداف قهرمانی ورزشکاران گام‌های مهمی بردارند.

محرم زاده، شهرستان اهر را مهد پرورش قهرمانان و ورزشکاران در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: ما پیگیر مشکلات و خواسته‌های ورزشکاران عزیز هستیم و و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

وی، از خواسته‌های مهم ورزشکاران اهر را ایجاد خانه کبدی، تکمیل استادیوم ورزشی ۵۰۰۰ نفری، شناسایی و معرفی استعدادهای ورزشی، شناخت ظرفیت‌های ورزشی، تجهیز و نوسازی تجهیزات ورزشی و سایر موارد دیگر است که برای این منظور در اولین فرصت نسبت به سفر وزیر ورزش به شهرستان اهر اقدام خواهیم کرد تا با حضور وزیر و هیأت همراه در این شهرستان از نزدیک با ورزشکاران دیدار و نسبت به حل دغدغه ها و مشکلات این عزیزان رسیدگی و اقدام نمایند.

محرم زاده گفت: متاسفانه در حوزه ورزش شاهد کم کاری‌هایی از سوی مسئولان ذی‌ربط هستیم که امیدواریم هرچه سریع تر این مشکلات حل و زمینه ارتقاء و پیشرفت حوزه ورزش در شهرستان اهر نیز فراهم شود.

وی سرمایه گذاری و حل مشکلات ورزشکاران را اولویت اصلی مسئولان برشمرد و ضمن تقدیر از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در راستای جذب سرمایه گذار و رسیدگی جدی به مطالبات و مشکلات ورزشکاران این شهرستان افزود: مسئولان باید شبانه روز در خدمت به ورزشکاران و حل مشکلات و رسیدگی به مطالبات این عزیزان تلاش کنند.

محرم زاده همچنین در ادامه خواستار حمایت و تلاش مسئولان در حل مشکلات و دغدغه های ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی خصوصاً در مناطق محروم و روستایی این شهرستان شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس همچنین از ورزشکاران نیز خواست دوشادوش مسئولان شهرستانی و استانی برای ارتقای رشته های ورزشی برای رسیدن به سطح قهرمانی شبانه روز تلاش کنند و برای ورزش شهرستان ارزش و هزینه بگذارند.

خبر از: مصطفی قربان موحد، خبرگزاری سراسری ایسنا

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.