کد خبر : 130011
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 آوریل 2022 - 19:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وجود ظرفیت های عالی در ورزش تکواندو شهرستان اهر + عکس بسته هستند

وجود ظرفیت های عالی در ورزش تکواندو شهرستان اهر + عکس

وجود ظرفیت های عالی در ورزش تکواندو شهرستان اهر + عکس

رئیس هیئت تکواندوی شهرستان اهر گفت: ظرفیت های ورزشی این شهرستان خصوصا در ورزش تکواندو بسیار عالی بوده و به زودی شاهد آینده درخشان در ورزش تکواندو این شهرستان خواهیم بود. سعید میرزامحمدی  در بازدید از باشگاه های تکواندوی اهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال افزود: در راستای ارزیابی فعالیت ها و سنجش

رئیس هیئت تکواندوی شهرستان اهر گفت: ظرفیت های ورزشی این شهرستان خصوصا در ورزش تکواندو بسیار عالی بوده و به زودی شاهد آینده درخشان در ورزش تکواندو این شهرستان خواهیم بود.

سعید میرزامحمدی  در بازدید از باشگاه های تکواندوی اهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری اهروصال افزود: در راستای ارزیابی فعالیت ها و سنجش مهارت های ورزشکاران رشته تکواندو این شهرستان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بازدیدی از باشگاه های تکواندو والا و نشاط انجام شد.

وی یکی از اهداف هیئت ورزشی تکواندوی اهر را شناسایی پتانسیل ها و کشف استعدادهای در رده سنی جوانان و نوجوانان و پرورش و آموزش این ورزشکاران برای رسیدن به اردوی منتخب شهرستانی و در ادامه کسب عناوین قهرمانی در سطح استانی و ملی برشمرد.

میرزا محمدی از جمله راههای پیشرفت و ارتقای رشته قهرمانی تکواندو در شهرستان اهر حرکت باشگاه ها برای جذب جوانان و در اصطلاح جوانگرایی این رشته ورزشی ذکر کرد و خواستار توجه ویژه به پرورش پتانسیل های قوی و استعدادیابی در بین جوانان و نوجوانان این شهرستان شد.

رئیس هیئت تکواندوی اهر استعدادیابی و شناسایی جوانان و نوجوانان مستعد تکواندو را در گرو برنامه ریزی دقیق و ایجاد نقشه راه عنوان کرد و گفت: با ایجاد برنامه ریزی و انجام نقشه راه است که می توان آینده درخشان برای این رشته ورزشی در راستای رسیدن به موفقیت های ملی و بین المللی دست پیدا کردم.

میرزامحمدی همچنین از مربیان و اساتید رشته تکواندو اهر خواست با ایجاد زمینه، انگیزه و موقعیت مناسب برای جوانان و نوجوانان و ترسیم نقشه راه و تعریف برنامه مناسب زمینه پیشرفت و توسعه این ورزش جهانی را در شهرستان اهر مهیا سازند.

وی در پایان از حمایت ها و پشتیبانی دکتر فاضل مدیر عامل شرکت مس انجرد از اردوی منتخب شهرستان اهر تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر به همراه رئیس هیئت تکواندوی این شهرستان از فعالیت های باشگاه های تکواندوی این شهرستان بازدید کردند.

عکس و خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.