کد خبر : 128600
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 فوریه 2022 - 22:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری جشن ولادت حضرت علی(ع) و جشن میلاد آن حضرت توسط هیئت پهلوانی زورخانه ای در اهر بسته هستند

برگزاری جشن ولادت حضرت علی(ع) و جشن میلاد آن حضرت توسط هیئت پهلوانی زورخانه ای در اهر

برگزاری جشن ولادت حضرت علی(ع) و جشن میلاد آن حضرت توسط هیئت پهلوانی زورخانه ای در اهر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر از برگزاری جشن ولادت حضرت علی(ع) و جشن میلاد ان حضرت توسط هیئت پهلوانی در روز میلاد امام اول شیعیان در این شهرستان خبر داد. جلیل علیجانپور در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال،به مناسبت گرامیداشت ولادت امام اول شیعیان و روز پدر سه برنامه مختلف شامل گرامیداشت دهه

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر از برگزاری جشن ولادت حضرت علی(ع) و جشن میلاد ان حضرت توسط هیئت پهلوانی در روز میلاد امام اول شیعیان در این شهرستان خبر داد.

جلیل علیجانپور در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال،به مناسبت گرامیداشت ولادت امام اول شیعیان و روز پدر سه برنامه مختلف شامل گرامیداشت دهه مبارک فجر، جشن ولادت حضرت علی(ع) و تجلیل از پیشکسوتان این ورزش در گرامیداشت روز پدر وسط هیئت پهلوانی در زورخانه این شهرستان برگزار شد.

وی ضمن گرامیداشت این روز فرخنده و تبریک ولادت حضرت علی(ع) گفت:در این مراسم که با حضور  پهلوانان ونام آوران کشتی و زورخانه ای برگزار شد علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان زورخانه ای مقام آور در سطح ملی و بین المللی و خیرین این رشته ورزشی، برنامه های ورزشی و مدح گویی آن حضرت نیز با مشارکت ورزشکاران و تماشاگران انجام شد.

علیجانپور با تجلیل از برگزار کنندگان این مراسم شاد و ترویج فرهنگ زورخانه ای و منش پهلوانی در جامعه افزود: امیدوارم اینگونه مراسمات در میان سایر هیئت های ورزشی شهرستان اهر در اعیاد مختلف سال جهت ایجاد شور و نشاط بین ورزشکاران و مردم برگزار شود.

وی از  خواسته های عمومی هیئت پهلوانان زورخانه شهرستان اهر را کمبود تجهیز و امکانات ورزشی در این رشته ورزشی پهلوانی برشمرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان ارشد و خیرین این شهرستان برای کمک به تهیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز این ورزشکاران در آینده شاهد رونق دوباره این ورزش باستانی و حضور و درخشش این هیئت ورزشی در سطوح بالاتر ملی و بین المللی باشیم. 

گفتنی است: به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای شهرستان اهر  مراسم گرامیداشت دهه فجر، ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر با حضور مسئولان در محل سالن ورزشی زورخانه ای این شهرستان برگزار شد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.