کد خبر : 127586
تاریخ انتشار : شنبه 8 ژانویه 2022 - 11:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بسترهای مناسب برای رشد ورزش شهرستان اهر مهیاست بسته هستند

بسترهای مناسب برای رشد ورزش شهرستان اهر مهیاست

بسترهای مناسب برای رشد ورزش شهرستان اهر مهیاست

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر از بسترسازی و حمایت مدیرعامل مجتمع مس انجرد و دانشگاه آزاد اسلامی اهر در ایجاد زمینه و فضای مناسب ورزشی برای برگزاری مسابقات انتخابی کشتی جوانان استان در این شهرستان تجلیل کرد. جلیل علیجانپور در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اهروصال گفت: با حمایت های مالی و اختصاص

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر از بسترسازی و حمایت مدیرعامل مجتمع مس انجرد و دانشگاه آزاد اسلامی اهر در ایجاد زمینه و فضای مناسب ورزشی برای برگزاری مسابقات انتخابی کشتی جوانان استان در این شهرستان تجلیل کرد.

جلیل علیجانپور در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اهروصال گفت: با حمایت های مالی و اختصاص فضای مناسب برای برگزاری این دوره از مسابقات کشتی انتخابی استان شاهد توسعه و پیشرفت در ورزش شهرستان اهر می باشیم که این نوید می رود با برگزاری این چنین مسابقاتی زمینه برگزاری مسابقات حساس استانی و ملی در این شهرستان باشیم.

وی در ادامه از تلاشها و زحمات کلیه عوامل و مسئولان ارشد شهرستان اهر و خصوصا مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی آینده ورزش این شهرستان و در راس آن رشته ورزش کشتی را با داشتن استعدادها و پتانسیل بالا درخشان برشمرد.

.

طالب ابراهیم پور رئیس هیئت کشتی شهرستان اهر

رئیس هیئت کشتی شهرستان اهر نیز ضمن اشاره به برگزاری مطلوب و شایسته مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جوانان استان همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و وفات جهان پهلوان غلامرضا تختی به میزبانی این شهرستان آن را قدمی محکم در معرفی و استعدادیابی ورزشکاران این رشته پرطرفدار در سطح استان و کشور عنوان کرد.

طالب ابراهیم پور نیز در گفتگو با پایگاه خبری اهروصال از زحمات و تلاشهای صادقانه و بی منت جلیل علیجانپور رئیس ورزش و جوانان شهرستان اهر و همکاران خدوم اشان در ارتقای ورزش قهرمانی کشتی تقدیر و از حمایت های همه جانبه مدیرعامل مجتمع مس انجرد در حمایت مالی از برگزاری باشکوه اولین دوره مسابقات انتخابی کشتی جوانان استان در این شهرستان تجلیل کرد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات و کمبودهای موجود در ورزش کشتی شهرستان اهر از جمله نبود تشک کشتی و سایر موارد از مسئولان و خیرین خواست در توسعه و پیشرفت این ورزش پرطرفدار هیئت کشتی این شهرستان را یاری نمایند.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.