کد خبر : 126439
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 19:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تحول در آموزش و پرورش با تولید فکر نو اتفاق می‌افتد بسته هستند

تحول در آموزش و پرورش با تولید فکر نو اتفاق می‌افتد

تحول در آموزش و پرورش با تولید فکر نو اتفاق می‌افتد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تحول در آموزش و پرورش با تولید فکر نو اتفاق می‌افتد و اندیشه سازی و تولید فکر از وظایف سرگروه‌های درسی بوده و دستگاه تعلیم و تربیت به این تولید فکر و اندیشه سازی نیاز دارد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، کامیار قهرمانی فرد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: تحول در آموزش و پرورش با تولید فکر نو اتفاق می‌افتد و اندیشه سازی و تولید فکر از وظایف سرگروه‌های درسی بوده و دستگاه تعلیم و تربیت به این تولید فکر و اندیشه سازی نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، کامیار قهرمانی فرد در جمع معاونان و کارشناسان، سرگروه‌های آموزشی و راهبران آموزشی و تربیتی قطب اهر در این شهرستان، افزود: در دوران کرونا آموزش دچار مشکل زیادی شد که برای برون رفت از این مشکل نیازمند تلاش مضاعف همکاران در تمامی حوزه‌ها هستیم و در این راستا سرگروه‌ها و راهبران نقش عمده‌ای را به عهده دارند.

وی گفت: در راستای تعلیم و تربیت درست و واقعی به دانش آموزان ابتدایی نباید دانش آموزان را از همدیگر جدا،  گروه بندی زرنگ و تنبل و دوران کودکی آن‌ها را خراب کرد.

وی افزود: تفاوت‌های فردی زیادی بین دانش آموزان از نظر یادگیری و … وجود دارد که توجه به این تفاوت‌ها از مهارت‌های معلمان است.

قهرمانی فرد در ادامه خواستار استفاده روش‌های نوین تربیتی به جای دیدگاه‌های سنتی در حوزه آموزش شد و گفت: در این راستا و برای حل مشکلات آموزشی در مدارس جریان مویرگی را در حوزه معاونت آموزش ابتدایی از ستاد تا کف مدرسه به راه انداخته‌ایم و گروه‌های اندیشه ورزی این امکان را فراهم کرده است که پیام و … در کمترین زمان ممکن از ستاد به دورترین مدارس استان ارسال شود.

وی بر ضرورت توجه و تشویق تمام دانش آموزان برای یادگیری تاکید کرد و افزود: دانش آموزان ابتدایی نباید به خاطر آزمون‌های زائد دچار اضطراب و یا به خاطر بلد نبودن درس تنبیه شوند بلکه باید بین دانش آموزان تنبل و زرنگ تفاوتی قائل نشده و همه یکسان تشویق و تعلیم شوند. ایسنا

خبر از مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.