کد خبر : 126275
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 16:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بسیجی بودن و تفکر بسیجی داشتن رمز موفقیت در کشور/اجرای بیش از ۷۰ برنامه مختلف در طول هفته بسیج بسته هستند

بسیجی بودن و تفکر بسیجی داشتن رمز موفقیت در کشور/اجرای بیش از ۷۰ برنامه مختلف در طول هفته بسیج

بسیجی بودن و تفکر بسیجی داشتن رمز موفقیت در کشور/اجرای بیش از ۷۰ برنامه مختلف در طول هفته بسیج

امام جمعه اهر بسیجی بودن و تفکر بسیجی داشتن را رمز موفقیت در کشور برشمرد. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، آیت الله جواد حاجی زاده در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان اهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که حضور بسیجیان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمام صحنه ها مایه

امام جمعه اهر بسیجی بودن و تفکر بسیجی داشتن را رمز موفقیت در کشور برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، آیت الله جواد حاجی زاده در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان اهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه ای است که حضور بسیجیان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در تمام صحنه ها مایه خیر، برکت و اقتدار ایران عزیز بوده است. 

وی بسیج را مولود انقلاب و از ابتکارات و خلاقیت های بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: از جمله ابتکارات و خلاقیت های امام خمینی(ره) ایجاد بسیج مستضعفین بود که هم اکنون ثمره مبارک این تشکل مردمی را می توان در سراسر دنیا نیز مشاهده کرد.

امام جمعه اهر حضور بسیج در صحنه های مختلف نظام را نشان از اقتدار، امنیت و پیشرفت در جامعه ذکر کرد و گفت: هرجا بسیج بوده و هست امنیت، اقتدار و پیشرفت هم در کشور است و دشمنان از بسیج و بسیجی بودن مردم ایران در هراس هستند. 

وی کارنامه بسیج را در عرصه های مختلف دفاع مقدس، دوران سازندگی، دفع توطئه های دشمنان، دوران کرونا و کمک مومنانه، در واکسیناسیون، پرورش دانشمندان علمی و هسته ای و غیره بسیار درخشان برشمرد.

وی بسیجیان را افرادی پاک ایمان، فداکار، پاک دست و کارآمد ذکر کرد که همیشه برای موفقیت ایران اسلامی و رسیدن به قلل توسعه و پیشرفت تلاش و کوشش می کنند. 

آیت الله حاجی زاده گفت: بسیج افرادی هستند که تهدیدات و تحریم های دشمنان را به فرصت تبدیل می کنند، مثال دشمنان در دوران ۸ سال دفاع مقدس قصد خاموش کردن جمهوری اسلامی را داشتند ولی با حضور بسیج نظام جمهوری اسلامی نه تنها خاموش نشد بلکه برای همیشه در دوران دفاع مقدس بیمه شد و در جریان تحریم ها هم دشمنان می خواستند با تحریم و رعب ایران اسلامی را در تنگنا قرار دهند ولی بسیج با آمدن به صحنه تمام تهدیدها را به فرصت، توسعه و شکوفایی تبدیل کرد.

وی در پایان افزود: بسیج تنها تا آن روز پیروز است که در یک دست قرآن و در دست دیگرش سلاح داشته باشد.

.

اجرای بیش از ۷۰ برنامه مختلف در طول هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این همایش ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در این شهرستان بیش از ۷۰ برنامه متعدد برگزار و در حال برگزاری می باشد. 

به گزارش پایگاه خبری اهروصال؛ سرهنگ پاسدار حسن سیفی شعار امسال بسیج را “بسیج پاره تن مردم” ذکر کرد و افزود: هفته بسیج یادآور پیام تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل ارتش ۲٠ میلیونی و یادآور از خود گذشتگی، ایثار و فعالیت های مخلصانه بسیجیان در دوران انقلاب و ادامه آن در زمان کنونی است. 

وی در پایان حضور پرشور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان اهر تقدیر و قدردانی کرد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.