کد خبر : 12614
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مارس 2015 - 9:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برخورد پژو و پراید در جاده اهر – ورزقان با ده زخمی بسته هستند

برخورد پژو و پراید در جاده اهر – ورزقان با ده زخمی

برخورد پژو و پراید در جاده اهر – ورزقان با ده زخمی

به گزارش اهروصال، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجانشرقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر برخورد دو خودرو پژو و پراید در راه روستائی کاسین از توابع ورزقان، موجب مصدومیت ده تن شد. حسینقلی زاده گفت:در این حادثه که در ساعت ۱۹ امروز مورخه ۰۲/۰۱/۱۳۹۴ اتفاق افتاد فوریتهای پزشکی

به گزارش اهروصال، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجانشرقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اثر برخورد دو خودرو پژو و پراید در راه روستائی کاسین از توابع ورزقان، موجب مصدومیت ده تن شد.
حسینقلی زاده گفت:در این حادثه که در ساعت ۱۹ امروز مورخه ۰۲/۰۱/۱۳۹۴ اتفاق افتاد فوریتهای پزشکی ورزقان بمحل اعزام شدند و مصدومین را به بیمارستان ورزقان انتقال دادند.
وی همچنین به واژگونی خودرو پراید در جاده اهر-مشکین شهر اشاره کرد و گفت: در این حادثه که در کیلومتر ۵ جاده اهر-مشکین شهر اتفاق افتاد،۳ تن مصدوم شدند که توسط فوریتهای پزشکی اهر به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال داده شدند.
 حبیب حسینقلیزاده تاکید کرد:رانندگان باید قوانین رانندگی را رعایت کرده و هنگامی صدای آژیر آمبولانس را می شنوند خودرو را به سمت راست جاده هدایت کرده و راه را جهت عبور سریع آمبولانس و خودروهای امدادی اورژانس تسهیل و بازگشایی کنند.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان باید توجه کنند حین وقوع سانحه رانندگی برای تسهیل عبور و مرور آمبولانس های اورژانس با تجمع در محل حادثه راهبندان ایجاد نکنند و برای امدادرسانی فوریت های پزشکی مسیرگشایی کنند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.