کد خبر : 126096
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 20:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جانبازان اسناد افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند بسته هستند

جانبازان اسناد افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند

جانبازان اسناد افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند

نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی جانبازان را پشتوانه‌ مستحکم برای انقلاب عنوان کرد و افزود: شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان همه چیز خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پابرجا بماند. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده به مناسبت گرامیداشت

نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی جانبازان را پشتوانه‌ مستحکم برای انقلاب عنوان کرد و افزود: شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان همه چیز خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پابرجا بماند.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، احمد محرم زاده به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در دیدار با خانواده جانبازان شهرستان اهر گفت: جانبازان اسناد افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند و باید قدر این عزیزان را بدانیم.

وی صبر و استقامت جانبازان را ستودنی ذکر کرد و افزود: همه ما قدردان ایثارگری‌ها و ازخودگذشتگی‌های جانبازان سرافراز هستیم.

محرم زاده گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سخت‌ترین شرایط کشور دین خود را به بهترین نحو ممکن به انقلاب و نظام ادا کرده‌اند و ما نیز موظف هستیم در جهت مرتفع شدن مشکلات این عزیزان گامهای عملی برداریم.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه و رسیدگی به امورات ایثارگران و خانواده شهدا تاکید کرد و از ادارات مربوطه خواست برای حل مشکلات و دغدغه های ایثارگران و خانواده های معظم شهدا تلاش کنند.

گفتنی است در این مراسم نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی به همراه فرمانده سپاه ناحیه اهر، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان این شهرستان با جانباز سرافراز “ناصر ابراهیم پور” و خانواده جانباز متوفی “میرمرتضی موسوی” دیدار و از آنها دلجویی کرد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

عکس از: مجتبی فیض بخش

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.