کد خبر : 12608
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مارس 2015 - 4:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برنامه‌های ایام فاطمیه در شهرستان اهر بسته هستند

برنامه‌های ایام فاطمیه در شهرستان اهر

برنامه‌های ایام فاطمیه در شهرستان اهر

به گزارش اهروصال، ستاد برگزاری ایام فاطمیه شهرستان اهر طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه سخنرانی و عزاداری به مدت چهار شب در مصلی نماز جمعه اهر (مسجد شیخ عماد) برگزار می شود. این مراسم که از روز دوشنبه سوم فروردین‌ ماه تا روز پنجشنبه ششم فروردین‌ ماه

به گزارش اهروصال، ستاد برگزاری ایام فاطمیه شهرستان اهر طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه سخنرانی و عزاداری به مدت چهار شب در مصلی نماز جمعه اهر (مسجد شیخ عماد) برگزار می شود.

این مراسم که از روز دوشنبه سوم فروردین‌ ماه تا روز پنجشنبه ششم فروردین‌ ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود در شب شهادت بی بی دوعالم با سخنرانی آیت اله جواد حاجی زاده امام جمعه اهر، در روز شهادت با سخنرانی حاج آقا توحیدی و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الا سلام سلامتی امام جمعه موقت اورمیه و عزاداری و مداحی همراه خواهد بود.

لازم به ذکر است، نمایشگاه حدیث غربت در کوچه های بنی هاشم نیز به همت سپاه ناحیه اهر و حوزه علمیه امام صادق (ع)، به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تدارک دیده شده، در ظلع غربی پارک شیخ شهاب الدین میزبان علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.