کد خبر : 126008
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 22:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هیچ فرصتی را برای موج سواری خبری دشمنان فراهم نکنیم بسته هستند

هیچ فرصتی را برای موج سواری خبری دشمنان فراهم نکنیم

هیچ فرصتی را برای موج سواری خبری دشمنان فراهم نکنیم

فرمانده انتظامی اهر گفت: انتشار اخبار ناپخته و به دور از واقعیت باعث بهره برداری دشمنان بر علیه نظام و انقلاب خواهد بود، پس نباید هیچ فرصتی را برای موج سواری خبری دشمنان در این شهرستان فراهم کنیم. به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در نشست ادمین های کانالهای، پیج ها و صفحات

فرمانده انتظامی اهر گفت: انتشار اخبار ناپخته و به دور از واقعیت باعث بهره برداری دشمنان بر علیه نظام و انقلاب خواهد بود، پس نباید هیچ فرصتی را برای موج سواری خبری دشمنان در این شهرستان فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در نشست ادمین های کانالهای، پیج ها و صفحات فضای مجازی در شهرستان اهر گفت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد انتشار اخبارهای نادرست و غیر کارشناسی شده در فضای مجازی این شهرستان بودیم که باعث تشویش اذهان عمومی و بالاخص ریخته شدن آبروی برخی از افراد در جامعه شد و در کنار این موج سواری دشمنان و بدخواهان نظام نیز به شعله ور شدن موضوع دامن زدند.

وی گفت: پلیس همیشه در خدمت رسانی به مردم و ایجاد امنیت در جامعه تلاش می کند و در این راستا اطلاع رسانی درست از فعالیت های پلیس باعث روشن شدن این خدمات خواهد شد.

سرهنگ آقاپور از خبرنگاران و شهروندان با فرهنگ اهری خواست اخبار و رویدادهای پلیسی شهرستان را از کانال های رسمی ناجا پیگیر باشند و از هرگونه انتشار اخباری که باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی شود خودداری کنند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: فرماندهی این شهرستان همیشه حامی خبرنگاران بوده و ما نیز از خبرنگاران درخواست می کنیم در انتشار اخبار و رویدادهای پلیسی این شهرستان حتما قبل از انتشار خبر ما را در جریان قرار دهند و بعد از انجام کار کارشناسی شده اخبار را درج نمایند تا فرصت بهره برداری و سوء استفاده دشمنان از این اخبار را فراهم نمایند.  

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی اهر نیز در این مراسم از خبرنگاران و کانال های خبری خواست از هرگونه انتشار اخبار و رویداد خبری شهرستان که باعث ایجاد تشویش اذهان عمومی و موج سواری دشمنان بر علیه نظام و انقلاب باشد خودداری نمایند.

حجت الاسلام هاشمی گفت: در پایان از زحمات خبرنگاران و مسئولان پایگاه های خبری در انتشار اخبار و رویدادهای به روز شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

عکس و خبر از: مصطفی قربان موحد  

سایت خبری تحلیلی اهروصال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.