کد خبر : 66226
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مارس 2016 - 15:55

۷ عضو شورای نگهبان تأیید صلاحیتم کردند اما این تأیید، ابلاغ نشد

۷ عضو شورای نگهبان تأیید صلاحیتم کردند اما این تأیید، ابلاغ نشد

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس نهم بابیان اینکه نتوانستم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یابم، تقدیر الهی بود، گفت: حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفندماه دل رهبر را شاد و چهره مخدوش دشمنان انقلاب را مأیوس کرد.

به گزارش اهروصال، ارسلان فتحی‌پور در نطق میان دستور امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت رحلت آیت‌الله طبسی، گفت: در طول ۱۲ سال فعالیتم در مجلس به‌عنوان خادم ملت در سنگر تقنین و نظارت از هیچ تلاشی دریغ نکردم.

نماینده مردم کلیبر در مجلس نهم خاطرنشان کرد: اینکه نتوانستم در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور یابم، تقدیر الهی بود. در بررسی‌ها مشخص شد بی‌گناهم. با امضای ۷ نفر از فقها و حقوقدان‌های شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدم اما متأسفانه تأیید صلاحیتم ابلاغ نشد. خدا بزرگ است. از قانون تمکین می‌کنم و همچنان خود را سرباز ولایت و ملت می‌دانم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خود را در انجام این مسئولیت سربلند و در آزمون نمایندگی ملت، موفق دانست و افزود: یکی از راهبردهایم در تمام دوران مسئولیتم در مجلس ایجاد تعامل مثبت و برخورد برادرانه با تمامی مسئولان و مردم برای برداشتن گام مثبت برای عمران و آبادانی و توسعه منطقه و کشور بود که توانستم بیش از ۳۰۰۰ میلیارد اعتبارات عمرانی جذب کنم.

وی ادامه داد: بخشی از تلاش‌های این‌جانب منجر به ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی متعدد،‌ ارتقاء تقسیمات کشوری و ایجاد دو شهرستان جدید در منطقه، ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در محدوده خداآفرین، استقرار گمرک مستقل در منطقه، اتمام سد خداآفرین، پایاب سد ارسباران، شروع دوبانده کردن جاده اهر – کلیبر،‌ راه‌اندازی مراکز آموزشی دانشگاه آزاد و دانشگاه پیام نور در شهرستان‌های حوزه انتخابیه، ایجاد مراکز متعدد فرهنگی، گردشگری و بهداشتی، تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان ۹۲ تختخوابی شهرستان کلیبر، ایجاد کارخانجات صنعتی برای جوانان منطقه شد.
منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
کریم دوشنبه , 7 مارس 2016 - 16:16

شما بیشترین خدمت را به منطقه کردید

کلیبر دوشنبه , 7 مارس 2016 - 21:44

۳ دوره نماینده بودی تازه جاده کلیبر شروع شده نماینده اهر یک دوره نماینده شد ۳۰ کیلومترش تموم شد تموم بودجه اش تخصیص داده شده

سينايي كليبر سه‌شنبه , 8 مارس 2016 - 11:47

شاید دوره بعد فلاح رو بیاریم تو کلیبر نماینده کنیم .اونجا که قدرش رو ندونستن

جدي سه‌شنبه , 8 مارس 2016 - 11:50

واقعا کاری هم نکرد برای کلیبر وقتی با نماینده اهر مقایسه میکنمش میبینم نماینده ای مثل فلاحی رو باید روی چشم میذاشتن ولی شنیدم چون پشت سرش شایعه و افترا زیادی زده شد خودش نخواسته ثبت نام کنه و گفته به دلیل مشکلات جسمی
البته حقم داره . خیلی بهش تهمت زده شده بود /.

اهري سه‌شنبه , 8 مارس 2016 - 14:31

اقای سینایی عزیز فلاح اگه بیاد اونجا ثبت نام کنه من گوشمو میبرم
فلاح اونقدر غیرت داره که تو شهر خودش بمونه و از تبریز و کلیبر ثبت نام نکنه

نهاوندی سه‌شنبه , 8 مارس 2016 - 15:08

خواهشا اسم فلاح را نیارید که بعدا” خودتون از نیومدن ایشون حسرت خواهید خورد.

کامکار سه‌شنبه , 8 مارس 2016 - 21:53

اقا نهاوندی به خدا قسم منتظر موندیم اقای فلاح بیاد ولی ثبت نام نکرد
انصافا یه نماینده خوب اهر به خودش دیده بود

نظرات بسته شده است.