کد خبر : 61402
تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2016 - 7:13

جشن رویداد جوانی برای یک هزار جوان در اهر برگزار می‌شود

جشن رویداد جوانی برای یک هزار جوان در اهر برگزار می‌شود

جابر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: با توجه به اینکه اولین اتاق فکر در راستای رفع مشکلات جوانان در شهرستان اهر تشکیل‌شده و در این اتاق حل‌وفصل معضلات و مشکلات جوانان درزمینهٔ های مختلف جزو اولویت‌های اتاق فکر است. وی با اشاره به اینکه ورزشکاران شهرستان اهر در رشته‌های ورزشی مختلف با

جابر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال، اظهار داشت: با توجه به اینکه اولین اتاق فکر در راستای رفع مشکلات جوانان در شهرستان اهر تشکیل‌شده و در این اتاق حل‌وفصل معضلات و مشکلات جوانان درزمینهٔ های مختلف جزو اولویت‌های اتاق فکر است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران شهرستان اهر در رشته‌های ورزشی مختلف با بهره‌گیری از آموزش‌های مربیان پا به مسابقات بین‌المللی گذاشته‌اند، ادامه داد: چنانچه که با تلاش‌های صورت گرفته اکثر مسابقات ورزشی شمال غرب کشور در شهرستان اهر برگزار می‌شود، باید ورزشکاران این شهرستان در عرصه‌های ورزشی، در بین نفرات برتر قرارگرفته و مقام‌های بالایی را کسب کنند.

اسدی توسعه و تشویق قشرهای مختلف مردم را به ورزش‌های همگانی از اولویت‌های ورزش و جوانان برشمرد و گفت: علاوه بر اینکه ورزش‌های همگانی در این شهرستان همه‌گیر شود باید تلاش کنیم تا ورزش در روستاها نیز تقویت و توسعه یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر افزود: جوانان عظیم‌ترین سرمایه‌های جامعه هستند، برای اینکه بتوانیم جوانان را به ورزش سوق دهیم و انگیزه ورزشکاران را به‌نوعی بالا ببریم نیازمند برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی بوده و از طرفی باید ورزشکاران مورد تجلیل قرار بگیرند.

وی از شناسایی ۶ باب باشگاه بخش خصوصی غیرمجاز در شهرستان اهر خبر داد، بیان کرد: با باشگاه‌هایی که بدون پروانه فعالیت دارند با هماهنگی اماکن عمومی برخورد می‌شود و طی ماه‌های گذشته در حال حاضر شش باشگاه بدون پروانه در این مورد شناسایی و جهت اخذ مجوز فعالیت برای هر یک از باشگاه‌ها تذکرات لازم داده‌شده است.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود به سازمان‌دهی ورزشکاران در شهرستان اهر نیز اشاره کرد، اظهار کرد: در طول ۱۲ ماهه سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ ورزشکار مرد و زن در این شهرستان سازمان‌دهی شده است و طی ۱۰ ماهه امسال ۳۳۰۰ نفر ورزشکار مرد و ۵۰۰ نفر ورزشکار زن در تمامی رشته‌های ورزشی سازمان‌یافته شده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در پایان همچنین از برگزاری جشن رویداد جوانی با حضور بیش از یک هزار نفر از جوانان دختر و پسر در این شهرستان خبر داد، خاطرنشان کرد: جشن رویداد جوانی با محوریت فرهنگی و اجتماعی و هدف از برگزاری این جشن ایجاد نشاط و پویایی و بالا بردن مشارکت‌های جوانان درزمینهٔ فرهنگی و ورزشی بوده که در کنار این جشن از ۱۲ جوان نخبه در عرصه‌های مختلف تجلیل خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
همت جو جمعه , 22 ژانویه 2016 - 11:18

لطفاً اشتغال جوانان را فراهم کنید ………………..

نظرات بسته شده است.