کد خبر : 58907
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 دسامبر 2015 - 6:43

با شعار دادن کشور درست نمی‌شود/چرا باید شاهد این همه بیکار در جامعه باشیم

با شعار دادن کشور درست نمی‌شود/چرا باید شاهد این همه بیکار در جامعه باشیم

به گزارش اهروصال، مسعود پزشکیان در جمع مردم بناب با گرامیداشت هفته وحدت با بیان قسمتی از خطبه ۱۶ حضرت علی(ع) اظهار داشت: اگر خود را ولایتمدار و شیعه می‌دانیم و با تمام وجود آن حضرت را قبول داریم، بنابراین باید با تمام وجود پیرو واقعی آن حضرت باشیم و در عمل به وصیت حضرت

به گزارش اهروصال، مسعود پزشکیان در جمع مردم بناب با گرامیداشت هفته وحدت با بیان قسمتی از خطبه ۱۶ حضرت علی(ع) اظهار داشت: اگر خود را ولایتمدار و شیعه می‌دانیم و با تمام وجود آن حضرت را قبول داریم، بنابراین باید با تمام وجود پیرو واقعی آن حضرت باشیم و در عمل به وصیت حضرت علی(ع) عمل کنیم.

وی، عدم انجام وظیفه و اجرای قانون را از مشکلات اساسی این کشور دانست و افزود: ما در رده‌های بالایی مسئولیت‌ها کارمان گیر دادن به همدیگر شده است و این گروه آن گروه را و آن گروه نیز این گروه را می‌کوبد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در حالی که ۲۹۰ نفر از عصاره این ملت در قالب نمایندگان مجلس جمع شده‌اند تا مشکلات مردم و کشور را برطرف کنند، نباید بعد از گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در بحث آب مشکل داشته باشیم و تورم این رقم باشد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با طرح این سئوال که «چرا باید شاهد این همه بیکار در جامعه باشیم؟!» آن را ناشی از عدم برنامه‌ریزی و ضعف مسئولان دانست و چنین توضیح داد: ما در اجرای برنامه دچار ضعف هستیم و هرکدام ما خودمان را نسبت به دیگری برتر می‌دانیم.

پزشکیان تصریح کرد: براساس سند چشم‌انداز که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، قرار است در منطقه اول باشیم، از این رو باید برای تحقق این موضوع برنامه داشته و با برنامه حرکت کنیم، چراکه با شعار دادن کشور درست نمی‌شود.

این نماینده مجلس در پایان تبیین کرد: اگر ما درست کار کنیم هیچ‌کس مانع نمی‌شود، از این رو وظیفه همه ما باید خدمت به مردم بوده و پیرو واقعی حضرت علی(ع) باشیم و در عمل به وصیت ایشان عمل کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
خدمت گذار بی ادعا پنج‌شنبه , 31 دسامبر 2015 - 12:15

با سلام و درود به تمام ملت ایران اسلامی
جناب آقای دکتر بنده بعنوان یک خدمت گذار ترد شده با توصیه های نماینده (قانون گریز ) شهرستان اهر به مدیر و وزیر دستگاه مربوطه ، بدون نیت خاص تمام وکمال سخنانتان را تأیید می نمایم تا زمانی که درست فکر ، برنامه ریزی ، عملیاتی و کار کردن با کیفیت سر لوح وارزش نباشد ، وسیاست زدگی در دستگاههای اجرایی نمود پیدا کند ، وضعیت بدتر از این خواهد بود . باتشکر از پایگاه اطلاع رسانی اهر وصال و جناب آقای دکتر پزشکیان

نظرات بسته شده است.