کد خبر : 3186
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 ژانویه 2015 - 13:37

افزایش بیش از ۶۰ درصدی تلفات تصادفات در شهرستان میانه

افزایش بیش از ۶۰ درصدی تلفات تصادفات در شهرستان میانه

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میانا، حبیب آبراهی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان آذربایجان‌شرقی، در مورد آمار تصادفات درون شهری در استان، اظهار داشت: این آمار در سال گذشته ۱۷۱ نفر بوده در سال ۹۳ به ۱۲۸ نفر رسیده و به عبارتی ۴۳ نفر کاهش یافته است. وی با

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی میانا، حبیب آبراهی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان آذربایجان‌شرقی، در مورد آمار تصادفات درون شهری در استان، اظهار داشت: این آمار در سال گذشته ۱۷۱ نفر بوده در سال ۹۳ به ۱۲۸ نفر رسیده و به عبارتی ۴۳ نفر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد تصادفات آذربایجان‌شرقی در تبریز رخ می‌دهد، افزود: سال گذشته تلفات در این شهر ۱۰۰ نفر بود که امسال این آمار به ۷۱ نفر رسیده که در کل ۲۹ نفر کاهش یافته است.

آبراهی گفت: تلفات صادفات در شهرستان میانه سال گذشته ۵ نفر بود که در سال‌ جاری به ۸ نفر افزایش یافته و در به ترتیب در شهرستان‌های مراغه ۴ نفر، اهر دو نفر، هشترود یک نفر و عجب‌شیر یک نفر به تعداد آمار متوفیان ناشی از تصادفات افزایش یافته است.

معاون عملیات راهور استان آذربایجان‌شرقی، در رابطه با شرایط متوفیان ناشی از تصادفات گفت: ۵۱ درصد متوفیان عابران پیاده و ۳۵ درصد راکبان موتورسیکلت و ۱۲ درصد سرنشینان وسائل نقلیه بوده است.

آبراهی، با اشاره به تصادف اخیر در ورودی اتوبان شهیدکسایی به مارالان، تصریح کرد: تصادف ورودی مارالان به داخل شهر، به دلیل انحراف از جاده و برخورد با تیر برق در داخل رمپ، سه نفر در محل سانحه فوت کردند و یک نفر نیز راهی بیمارستان شد که وضعیتش مساعد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ahari سه‌شنبه , 27 ژانویه 2015 - 13:53

باسلام و تشکر از سایت خوبتان. بهتره مشکلات خود اهر در سایت تان مطرح بشه .شهرستان اهر به قدر کافی خودش مشکلات داره. تصادفات شهرستان میانه در سایت میانه وصال! بررسی خواهد شد.
باتشکر

م حیدریان سه‌شنبه , 27 ژانویه 2015 - 18:08

با درود بر اهرلی
به نظر شما چه مانعی داره که از اتفاقات سایر شهرستان های استان مطلع شویم . این به اهرلی بودنت لطمه می زنه یا به میانه حساسیت داری …
واقعا وقتی برخی نظرات اهروصال را می خونم متاسف می شوم.
با تشکر از اهروصال که همچنان در بین سایت های شهرستان و استان در اطلاع رسانی بموقع عمل می کند .

ahari جمعه , 30 ژانویه 2015 - 8:32

با این تصادفهای جانگداز نباید خودتان را گول بزنید که اهر شرایطش بهتر از سایر شهرهای استانه!
برادر یا خواهر م حیدریان با مشاهده همچنین صحنه های تصادف در شهرمان اهر باز هم این کامنت را خواهید گذاشت!!!!
برای بعضیا متاسفم که بجای قبول واقعیت مشکلات و محرومیتهای اهر دنبال فریب خود و اطرافیان هستند. انشااله دیگر شاهد چنین حوادث جانگدازی در شهرمان اهر نباشیم.

نظرات بسته شده است.