کد خبر : 28487
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 ژوئن 2015 - 11:39

دانشگاه آزاد واحد اهر پشتوانه عظیم علمی منطقه ارسباران و یک دانشگاه مطرح کشور است

دانشگاه آزاد واحد اهر پشتوانه عظیم علمی منطقه ارسباران و یک دانشگاه مطرح کشور است

 به گزارش اهروصال، دکتر علی رضایی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، این دانشگاه را یکی از واحدهای موفق در عرصه های علمی، آموزشی، پزوهشی و فرهنگی ذکر کرد. دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهر یک پتانسیل و پشتوانه عظیم علمی آموزشی برای منطقه ارسباران

 به گزارش اهروصال، دکتر علی رضایی در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، این دانشگاه را یکی از واحدهای موفق در عرصه های علمی، آموزشی، پزوهشی و فرهنگی ذکر کرد.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی، گفت: دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهر یک پتانسیل و پشتوانه عظیم علمی آموزشی برای منطقه ارسباران بوده و توانسته با تلاش مضاعف هیئت رئیسه و اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی را به یک دانشگاه مطرح استان و کشور تبدیل شده است.


وی، با تأکید بر فعالیت دو چندان در حوزه فرهنگی گفت: در این حوزه باید با برنامه ریزی اساسی و کارشناسی شده در جهت تحقق منویات و رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی و تولید علم اهتمام ویژه داشته باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز افزود: با توجه به ظرفیت های بالای دانشگاه آزاد اسلامی و حضور جمع قابل توجهی از اساتید برتر علمی دراین دانشگاه، این پتانسیل و پشتوانه عظیم علمی می تواند در ارتقاء و توسعه دانشگاه نقشی اساسی داشته باشد.


این مقام مسئول افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور با مدیریتی عملگرا و برنامه های عملیاتی و آینده نگرانه در راستای چشم انداز پیش بینی شده موجب پویایی در دانشگاه آزاد اسلامی و تقویت زیرساختها در زمینه های مختلف را سبب شده است.


دکتر علی رضایی طرح های ابتکاری تجمیع و اصلاح چارت سازمانی جدید را در راستای چابک سازی آنها دانست و اعلام کرد دانشگاه آزاد اسلامی در زمانهای مختلف نقش بی بدیل خود را در توسعه کشور مربوط به حوزه وظایف ذاتی خود به نحو شایسته ایفاء کرده است.


وی، در پایان ارتقاء کمی و کیفی در حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی و فرهنگی را از برنامه های اولویت دار این دانشگاه برشمرد و اظهار امیدواری نمود با تعامل و همفکری و بهره مندی از خرد جمعی و نظرات مختلف بتوانیم اهداف عالیه این دانشگاه را محقق نمائیم.

منبع :: روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مرتضی عبادی چهارشنبه , 17 ژوئن 2015 - 18:53

افتخار ارسباران فرزند لایق این دیار
رفتنت از اهر روشن بود که زمینه خدمت و افتخار بیشتری داشتی . . .
هم اینک اهر به خود میبالد که اینچنین فرزند شایسته اش در استان نیز به بهترین نحو خدمت میکند و نام اهر را به بلند ها می کشد . . .

نظرات بسته شده است.