کد خبر : 22368
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 می 2015 - 4:12

آسفالت کلیه معابر یکی از الویت های نیاز شهری برای تامین رفاه شهروندان

آسفالت کلیه معابر یکی از الویت های نیاز شهری برای تامین رفاه شهروندان

مهندس اکبر فلاح شهردار اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال در مورد آسفالت خیابانها و معابر شهر اهر اظهار داشت: عملیات روکش و اجرای آسفالت کلیه معابر یکی از الویت های نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان است  که در همین راستا آسفالت خیابانهای شهر با شتاب ادامه دارد. وی افزود: آسفالت مناسب معابر

مهندس اکبر فلاح شهردار اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال در مورد آسفالت خیابانها و معابر شهر اهر اظهار داشت: عملیات روکش و اجرای آسفالت کلیه معابر یکی از الویت های نیاز شهری برای تامین رفاه حال شهروندان است  که در همین راستا آسفالت خیابانهای شهر با شتاب ادامه دارد.
وی افزود: آسفالت مناسب معابر و خیابانهای شهر یکی از خواسته های بحق شهروندان از شهرداری است و یکی از مهمترین ویژگیهای یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابانها و معابر شهری است و تاثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد.
فلاح ادامه داد: اجرای عملیات روکش، آسفالت ، لکه گیری و جدول گذاری معابر از جمله اولویت هایی است که حوزه عمران  با جدیت به دنبال انجام آن در سال جاری می باشد.
شهردار اهر اظهار کرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت خیابان‌های اصلی  شهر با روکش آسفالت میدان ستارخان به سمت خیابان از معابر شهری آغاز شد.
وی اضافه کرد: این خیابان از معابر قدیمی و پر تردد است و فرسودگی آسفالت آن برای رفت و آمد شهروندان و وسایل نقیله که از این مسیر صورت می‌گیرد مشکلاتی را ایجاد کرده بود به همین منظور روکش آسفالت خیابان ها بر اساس الویت بندی در سال جاری انجام خواهد شد
فلاح در پایان گفت: از جمله مطالباتی که شهروندان به طور جد از شهرداریها دارند، ساماندهی معابر و خیابان های سطح شهر می باشد و شهرداری نیز به منظور افزایش رضایت و زیبایی سیمای بصری شهر آنرا پیگیری می کند  و بهبود شرایط آسفالت در شهر اهر به درآمدهای شهرداری ارتباط دارد و لازم است مردم در رفع مشکلات درآمدی شهرداری همکاری کنند و عوارضات خود را به موقع پرداخت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
یک شهروند یکشنبه , 17 می 2015 - 14:17

سلام . اقای شهردار کوچه ۳۴ دستجردی واقع در خ دستجردی نزدیک به ۱۵ سال است که مورد بی مهری قرار گرفته است ود ر حسرت آسفالت می باشد .شاید که بدست توانمند شما مشکل آسفالت این کوچه نیز برطرف شود با تشکر اهالی کوچه

نظرات بسته شده است.