کد خبر : 19579
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 می 2015 - 11:24

اهر همچنان پیشتاز رقابت های بسکتبال استان

اهر همچنان پیشتاز رقابت های بسکتبال استان

مسعود انوری رئیس هیئت بسکتبال شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی اهروصال اظهار داشت: بعد از سه روز رقابت سخت و فشرده و انجام دو بازی در یک روز، ۴ تیم برتر مشخص گردید. این بازی ها با حضور ۷ تیم در دو گروه الف و ب آغاز و تیم بسکتبال شهرستان اهر توانست

مسعود انوری رئیس هیئت بسکتبال شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی اهروصال اظهار داشت: بعد از سه روز رقابت سخت و فشرده و انجام دو بازی در یک روز، ۴ تیم برتر مشخص گردید. این بازی ها با حضور ۷ تیم در دو گروه الف و ب آغاز و تیم بسکتبال شهرستان اهر توانست با شکست تیم سراب به مرحله نهایی صعود نماید.

وی افزود: در مرحله نهایی تیم اهر در مقابل تیم ناحیه ۳ تبریز مغلوب گردیده و در نهایت در بازی های رده بندی که تیم ایلخچی حاضر به رقابت نگردیده بود، به مقام سومی رضایت داد.

انوری ادامه داد: در این دوره از بازی ها تیم ناحیه ۳ و ناحیه ۱ تبریز با بهره گیری از بازیکنان تیم ملی خود توانست مقام های اول و دومی را از آن خود نماید.

 رئیس هیئت بسکتبال شهرستان اهر اضافه کرد:  بازیکنان اهر در حالی که از لحاظ میانگین قد و قدرت بدنی از تیم های تبریزی پایین بودند لکن با ارائه یک بازی هوشمندانه وغیرت و تعصب خاص خود و بهره گیری از توان فردی و مربیان آزموده خود، بعد از تیم های مرکزی همچنان پیشتاز ورزش بسکتبال استان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین این شهرستان میزبان بازی های جوانان استان – میزبان مسابقات شمالغرب کشور در دو گروه بانوان و برادران و نیز میزبان رقابت های بسکتبال جوانان بانوان را در کارنامه خود دارد.

انوری در پایان گفت: با آرزوی موفقیت برای تمامی عزیزان و تبریک مقام ارزشمند سومی برای اهر لازم به ذکر است اهر برای نخستین بار است که میزبان مسابقات آموزشگاه های استان در ۵۰ سال اخیر می باشد.

Aharvesal94021300054 Aharvesal94021300053

 

Aharvesal94021300029

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
مرتضی فصیحی دانشگاه آزاد دوشنبه , 4 می 2015 - 13:08

سلام آقای خدادادی وآقای انوری خسته نباشید ودست مریزاد

نظرات بسته شده است.