کد خبر : 137728
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 ژوئن 2023 - 10:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کلیبر از تمام ظرفیت‌های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است بسته هستند

کلیبر از تمام ظرفیت‌های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است

کلیبر از تمام ظرفیت‌های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند با بیان اینکه کلیبر از تمام ظرفیت‌های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است، گفت: افتتاح خط تولید لوله‌های فلزی ترمز در کلیبر یک اتفاق بزرگ در توسعه صنعت خودرویی کشور است. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حسین حاتمی در مراسم افتتاح خط تولید لوله‌های فلزی ترمز در

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند با بیان اینکه کلیبر از تمام ظرفیت‌های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است، گفت: افتتاح خط تولید لوله‌های فلزی ترمز در کلیبر یک اتفاق بزرگ در توسعه صنعت خودرویی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حسین حاتمی در مراسم افتتاح خط تولید لوله‌های فلزی ترمز در شهرستان‌ کلیبر، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌ چشمگیری در عرصه‌های مختلف نظامی، دفاعی و… کرده است که این پیشرفت‌ها و اقتدار را مدیون دانشمندان و شهدای موشکی و هسته‌ای کشور هستیم.

وی در ادامه ضمن تاکید بر حمایت جدی از سرمایه گذاران بخش خصوصی، گفت: شهرستان کلیبر از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های لازم جهت پیشرفت و توسعه پایدار برخوردار است که امروز نیز شاهد بهره برداری از دومین محصولات جدید مجموعه هوراند پلاستیک هستیم.

وی همچنین بر ضرورت حمایت از تولیدات و فروش محصولات ایرانی که یکی از دغدغه‌های مقام معظم انقلاب نیز می‌باشد، تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که کلیه تولیدات و محصولات این مجموعه تولیدی بومی و ایرانی می‌باشد و امیدواریم روزی برسد که بتوانیم این دغدغه مقام معظم انقلاب که توسعه و تولید محصولات و کالاهای ایرانی است، را برطرف کرده و شاهد فروش محصولات ایرانی در فروشگاه‌های جهانی باشیم. ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.