کد خبر : 137676
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 می 2023 - 14:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دستگیری سارقان حرفه ای خانه باغ ها در اهر بسته هستند

دستگیری سارقان حرفه ای خانه باغ ها در اهر

دستگیری سارقان حرفه ای خانه باغ ها در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری ۲نفرسارق حرفه ای اماکن خصوصی و خانه باغ توسط ماموران پلیس شهرستان خبرداد.  به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و خانه باغات در سطح شهرستان، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری ۲نفرسارق حرفه ای اماکن خصوصی و خانه باغ توسط ماموران پلیس شهرستان خبرداد. 

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و خانه باغات در سطح شهرستان، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی تخصصی از محل وقوع سرقت ها ۲نفر سارق سابقه دار را در این راستا شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضائی دستگیر نمودند.

سرهنگ آقاپور تصریح کرد، متهمان در مواجه با مستندات پلیس در تحقیقات بعمل آمده به ۳ فقره سرقت از اماکن‌ خصوصی و خانه باغات سطح شهرستان معترف شدند که مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف گردید.

فرمانده انتظامی اهر در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی، از شهروندان خواست ؛ هر گونه تردد افراد مشکوک و فعالیت افراد معتاد و سابقه دار را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.پایگاه اطلاع رسانی پلیس

دبیر خبر #اهروصال؛ زهرا جعفری

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.