کد خبر : 136419
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مارس 2023 - 14:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اهر از نظر منابع آبی سالی سخت پیش‌رو دارد بسته هستند

اهر از نظر منابع آبی سالی سخت پیش‌رو دارد

اهر از نظر منابع آبی سالی سخت پیش‌رو دارد

دادگستری اهر گفت: شهرستان اهر از نظر منابع آبی سالی سخت پیش‌رو دارد. به گزارش  پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در دیدار فرماندار اهر و اعضای شورای تأمین با فرمانده، جانشین و رؤسای واحدهای تخصصی نیروی انتظامی شهرستان اهر اظهار داشت: به نیابت از اعضای شورای تأمین از فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی

دادگستری اهر گفت: شهرستان اهر از نظر منابع آبی سالی سخت پیش‌رو دارد.

به گزارش  پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در دیدار فرماندار اهر و اعضای شورای تأمین با فرمانده، جانشین و رؤسای واحدهای تخصصی نیروی انتظامی شهرستان اهر اظهار داشت: به نیابت از اعضای شورای تأمین از فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان اهر به جهت تأمین امنیت و آرامش شهروندان اهری در تعطیلات نوروزی و طول سال گذشته قدردانی می‌کنیم.

رئیس دادگستری اهر بابیان این‌که نیروی انتظامی، سپاه و اداره اطلاعات در تأمین امنیت و مقابله با مخلان نظم عمومی و تهدیدهای امنیتی متحد هستند، افزود: نتیجه تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس و نیروهای امنیتی و سپاه در ارزیابی‌ها می‌بینیم که شهرستان اهر جزو شهرستان‌های امن و فاقد جرایم خَشن است.

وی ادامه داد: خوشبختانه از زمان شروع تعطیلات نوروزی تا به امروز، جرایمی در شهرستان اهر رخ نداده است در حالی که حضور نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و نیروهای امنیتی مانع از شکل‌گیری برخی جرایم شده است.

حجت الاسلام نظری با قدردانی از نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی به جهت خدمات‌رسانی و تأمین امنیت در تعطیلات نوروزی یادآور شد: نیروهای انتظامی و امنیتی برای تأمین امنیت مردم، از حضور در کنار خانواده محروم هستند و حتی نتوانستند به مرخصی بروند، از این‌رو از تمامی تلاش‌ها، زحمات و ایثارگری نیروها تشکر می‌کنم.

رئیس دادگستری اهر با اشاره به تداوم خشک‌سالی و بحران کم‌آبی در شهرستان اهر خاطرنشان کرد: امسال با کاهش بارندگی‌ها و تداوم خشک‌سالی، از نظر منابع آبی سالی سخت پیش‌رو داریم امیدواریم با عنایت خداوند متعال بتوانیم بحران کم‌آبی را پشت سر بگذاریم. هرچند وضعیت منابع آبی در سد ستارخان نگران‌کننده بوده و اولویت تخصیص آب از سد ستارخان برای شرب است.

مدیر مسئول پایگاه خبری اهروصال: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.