کد خبر : 103523
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 فوریه 2017 - 17:22

برگزاری آیین تجلیل از خادمان موکب اربعین حسینی + تصاویر

برگزاری آیین تجلیل از خادمان موکب اربعین حسینی + تصاویر

آیین تجلیل از خادمان موکب اربعین حسینی در ۱ اسفند ماه در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، امام جمعه ، فرمانده سپاه ناحیه اهر و مسئولین شهرستانی برگزار شد.

به گزارش اهروصال؛ آیین تجلیل از خادمان موکب اربعین حسینی ۱ اسفندماه در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر با حضور امام‌جمعه، فرمانده سپاه ناحیه اهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

این برنامه با خیرمقدم گویی رئیس اداره تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام حسین ستاری شروع شد.

در ادامه برنامه با سخنان آیت‌الله حاجی‌زاده امام‌جمعه اهر به کار خود ادامه داد.

امام‌جمعه اهر پس از فرستادن سلام و درود خدمت شهدای کربلا و شهدای اسلام گفت: اگر قیام امام حسین (ع) نبود اکنون اسلامی هم نبود و ما زنده ماندن اسلام را به خون امام حسین مدیون هستیم.

وی در ادامه گفت: سال‌هاست که مراسم اربعین حسینی برگزار می‌شود ولی چند سالی می‌شود که مردم بافرهنگ عاشورایی و مبارزه با ظلم دست به راهپیمایی عظیمی زده‌اند که این از برکت وجود انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه مردم بافرهنگ عاشورایی جلوی هر ظلم و ظالمی را می‌گیرند گفت: علت اینکه بساط ظلم گروهک‌های تروریستی مانند داعش در حال برچیده شدن است آشنایی بیشتر مردم بافرهنگ عاشورایی است و با ادامه نهضت امام حسین (ع) شرایط ظهور امام زمان (عج) نیز فراهم می‌شود.

وی متذکر شد که زیارت امام حسین (ع) و امام رضا (ع) در روایات بسیار توصیه‌شده است و به‌خصوص اربعین حسینی نماد کامل شیعه است.

آیت‌الله حاجی‌زاده در آخر گفت: زیارت اربعین یک مسئله اعتقادی، دینی و سیاسی است که علاوه بر مسلمانان از ادیان دیگر مانند مسیحی‌ها نیز به زیارت امام حسین (ع) می‌روند.

در آخر برنامه از خادمان موکب اربعین حسینی که در اربعین گذشته به زوار امام حسین (ع) خدمت‌رسانی کرده بودند با تقدیم لوح یادبودی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
اهری سه‌شنبه , 21 فوریه 2017 - 9:31

تصاویر رو یادتون رفته

مونا یکشنبه , 26 فوریه 2017 - 23:40

تصویرا رو هم تصور می کنیم

نظرات بسته شده است.