کد خبر : 96720
تاریخ انتشار : جمعه 25 نوامبر 2016 - 10:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افزایش ۴۰ درصدی مصرف گاز در آذربایجان شرقی بسته هستند

افزایش ۴۰ درصدی مصرف گاز در آذربایجان شرقی

افزایش ۴۰ درصدی مصرف گاز در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز با ۱۴ میلیون متر مکعب افزایش نسبت به میانگین مصرف به ۳۴ میلیون متر مکعب رسید.

به گزارش اهروصال به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، ولی الله دینی با اشاره به فراگیربودن برودت هوا در بیشتر نقاط کشور به ویژه نیمه شمالی، اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیریت توزیع گاز کشوری است با کاهش دریافت در مبادی ورودی مواجه هستیم.

وی با اشاره به وجود یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک گاز در استان آذربایجان شرقی گفت: در صورت صرفه جویی ۲ متر مکعبی هر مشترک در شبانه روز میزان مصرف استان سه میلیون متر مکعب کاهش یافته و امکان بهره مندی از گاز برای تمام مشترکان و جلوگیری از قطعی فراهم می‌شود.

دینی با درخواست از واحدهای بزرگ صنعتی استان آذربایجان شرقی برای مصرف سوخت مایع ذخیره سازی شده، خاطرنشان کرد: ۹۵ درصد جمعیت استان شامل ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۸ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مندند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کنونی کشور اضطراری و غیرمنتظره است، اظهارکرد: دمای رفاه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد است و با همکاری مردم، پایداری بیشتری در زمینه مدیریت توزیع گاز حاصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی همچنین بر ضرورت کنترل وسایل گرمایشی گازسوز به منظور پیشگیری از مسمومیت با دی اکسید کربن تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.