کد خبر : 95890
تاریخ انتشار : جمعه 18 نوامبر 2016 - 18:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فرماندار اهر و جمعی از مسئولان از مدرسه هنر رزمی هالا بازدید کردند بسته هستند

فرماندار اهر و جمعی از مسئولان از مدرسه هنر رزمی هالا بازدید کردند

فرماندار اهر و جمعی از مسئولان از مدرسه هنر رزمی هالا بازدید کردند

اهروصال: فرماندار شهرستان اهر و جمعی از مسئولان از مدرسه شهید سالکی هنر رزمی هالا بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمد عابدی فرماندار اهر در بازدید از باشگاه شهید سالکی سبک هنر رزمی هالای شهرستان اهر با قدردانی از تلاش‌های مسئولان ورزشی و ورزشکاران این شهرستان، اظهار داشت: نتیجه تلاش‌های دست‌اندرکاران هنر رزمی هالا سلامتی ورزشکاران این رشته است.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه سالم ماندن جوانان منوط به حضور در باشگاه‌های ورزشی و مکان‌های سالم است، افزود: یکی از افتخارات شهرستان اهر داشتن ورزشی بومی به نام هنر رزمی هالا بوده که بر خواسته از وجود جوانان غیور این شهرستان است.

وی در ادامه تصریح کرد: هنر رزمی هالا از هیچ کجای دنیا به کشور صادر نشده بلکه ساخته و ابداع‌کننده این رشته ورزشی و بومی یک اهری و ایرانی است.

عابدی وجود ورزش‌های بومی همچون هنر رزمی هالا را برای اهری‌ها، آذربایجانی و ملت ایران مایه فخر و مباهات دانست، گفت: حمایت از ورزش‌های بومی و محلی وظیفه تمامی مردم آحاد جامعه بوده چرا که به‌جای تبلیغ ورزش‌های دیگر کشورها از ورزش بومی خودمان حمایت نکنیم.

این مقام مسئول بر تأسیس فدراسیون سبک هنر رزمی هالا تأکید و خاطرنشان کرد: جوانان را بایستی برای ارائه آموزش هنرهای رزمی در این رشته ترغیب کرده و آن‌ها را در جهت حضور در مسابقات بین‌المللی آماده کنیم.

فرماندار شهرستان اهر در پایان با اشاره به ظرفیت‌های انتخاب تبریز به‌عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸، یادآور شد: هنر رزمی هالا بایستی به‌عنوان ورزش بومی ایرانی- اسلامی در تبریز ۲۰۱۸ به گردشگران خارجی معرفی شود.

 

۲۰۱۶۱۱۱۷_۱۹۱۶۳۳ ۲۰۱۶۱۱۱۷_۱۹۰۵۴۹ ۲۰۱۶۱۱۱۷_۱۹۲۶۰۶(۰)

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.