کد خبر : 9506
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مارس 2015 - 7:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ترویج شود/ نقش مردم در جنگ مثال زدنی بود بسته هستند

فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ترویج شود/ نقش مردم در جنگ مثال زدنی بود

فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ترویج شود/ نقش مردم در جنگ مثال زدنی بود

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، سردار غلام عسگر کریمیان صبح چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت سالگرد شهدای عملیات های بدر، خیبر و شهید مهدی باکری در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه نقش مثال زدنی مردم در جنگ هرگز فراموش نمی شود، افزود: پشتیبانی ها و حمایت مردمی باعث پیروزی نیروهای کشورمان

به گزارش اهروصال به نقل از مهر، سردار غلام عسگر کریمیان صبح چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت سالگرد شهدای عملیات های بدر، خیبر و شهید مهدی باکری در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه نقش مثال زدنی مردم در جنگ هرگز فراموش نمی شود، افزود: پشتیبانی ها و حمایت مردمی باعث پیروزی نیروهای کشورمان بر متجاوزان عراقی شد.

وی با بیان اینکه هزینه های بزرگی در این عملیات ها دادیم، گفت: جوانان و سرمایه های بزرگ انقلاب بزرگترین هزینه هایی بودند که ما آنها را از دست دادیم و شهیدان مهدی و حمید باکری نمونه هایی از انسان های بزرگ بودند که خون خود را در راه خاک ایران و آرمان های انقلاب فدا کردند.

کریمیان با اشاره به اینکه اکنون نیز باید به جوانان و سرمایه های اصلی این نظام توجه کنیم، ادامه داد: از همه مسئولان و مدیران تمام نهادهای دولتی و غیردولتی می خواهم که به این جوانان اعتماد کنند و از ظرفیت های بزرگ و هوشمند آنها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه عملیات بدر در سال ۶۳ تداوم عملیات بزرگ خیبر بود، ابراز داشت: ما در این عملیات شهید مهدی باکری و شهید تجلایی را از دست دادیم ولی به خاطر بمباران شیمیایی دشمن نتوانستیم به هدف خود یعنی گرفتن شهر بصره برسیم.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در جامعه، ادامه داد: مقام معظم رهبری به همه مسئولان تاکید فراوانی دارند تا فرهنگ دفاع مقدس در جامعه گسترش یافته و اندیشه های شهدا به جوانان منتقل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.