کد خبر : 95053
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 نوامبر 2016 - 13:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اهر به مشهد مقدس اعزام شدند بسته هستند

۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اهر به مشهد مقدس اعزام شدند

۳۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد اهر به مشهد مقدس اعزام شدند

اهروصال: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر گفت: تعداد ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند.

ارسلان طهماسبی در حاشیه اعزام کاروان این نهاد به مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت:  یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) اعزام مددجویان به حرم امام رضا (ع) و عتبات عالیات هست که این کار در راستای افزایش معنویت بین خانواده‌ها و استفاده از فضای معنوی این اماکن می‌باشد.

وی افزود: امسال برای چهارمین سال متوالی ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان استان به حرم امام رضا (ع) اعزام می‌شوند و این طرح چهار سال است که از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر و با کمک خیرین و نیکوکاران عزیز انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اهر ضمن تشکر از تمامی مسئولان و خیران مشارکت‌کننده در این طرح گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب طرح «شوق زیارت» به حرم امام رضا (ع) اعزام می‌شوند و که امروز ۲۶۰ نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد و ۴۰ نفر دیگر از این عزیزان نیز توسط مرکز نیکوکاری امام حسین (ع) در اهر به این سفر معنوی اعزام شدند که کاروان اعزامی متشکل از مددجویان بالای ۶۰ سال و کسانی هستند که تاکنون موفق به زیارت حرم امام رضا (ع) نشده‌اند.

وی بابیان اینکه شیعیان سراسر جهان و مردم خوب ایران عاشق اهل‌بیت (ع) هستند، ابراز داشت: برنامه باشکوه پیاده‌روی اربعین سال گذشته و امسال و همچنین وضعیت همیشگی مشهد مقدس مبین این نکته است که همه عاشقان ائمه اطهار می‌خواهند به این اماکن سفر کنند ولی برخی به دلیل مشکل مالی موفق به این کار نمی‌شوند که کمیته امداد امام خمینی (ره) این افراد را شناسایی و اعزام می‌کند.

طهماسبی بابیان اینکه هنوز تعداد زیادی از افراد مددجوی سالمند شناسایی‌شده تحت حمایت این کمیته به مشهد مقدس اعزام نشده‌اند، تصریح کرد: بیش از  ۳ هزار نفر سالمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر قرار دارند که متأسفانه شاهدیم که سالانه به تعداد این افراد اضافه می‌شود.

این مقام مسئول بابیان اینکه مددجویان این کمیته ۳ شبانه‌روز را در مشهد مقدس اقامت خواهند کرد اضافه کرد: برای اولین بار و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، سه وعده‌غذا در سه روز اقامت این عزیزان توسط آشپزخانه حرم رضوی تأمین خواهد شد و بقیه هزینه‌ها نیز توسط خیرین و نیکوکاران عزیز تأمین می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر در پایان گفت: خیرین نیکوکار جهت کمک به این امر خداپسندانه می‌توانند مساعدت‌های خویش را به شماره‌حساب ۰۱۰۵۰۶۰۲۶۲۰۰۴ نزد بانک ملی بنام  کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر واریز کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.