کد خبر : 92039
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 اکتبر 2016 - 8:33
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تعداد ۲۲۴ یتیم و ۲۳۷ خانواده دارای سرپرست بیمار چشم‌به‌راه کمک عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) بسته هستند

تعداد ۲۲۴ یتیم و ۲۳۷ خانواده دارای سرپرست بیمار چشم‌به‌راه کمک عزاداران اباعبدالله الحسین (ع)

تعداد ۲۲۴ یتیم و ۲۳۷ خانواده دارای سرپرست بیمار چشم‌به‌راه کمک عزاداران اباعبدالله الحسین (ع)

اهروصال: مدیر کمیته امداد شهرستان اهر از هیات مذهبی، هیئت امناء مساجد و عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) درخواست کرد در نذورات و احسانات خود مددجویان و نیازمندان واقعی را در نظر داشته باشند.

ارسلان طهماسبی در گفتگو با خبرنگار اهروصال ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع)  اظهار داشت: ائمه اطهار و بزرگان دین همواره کمک و رسیدگی به محرومین را در همه حال به مؤمنان و پرهیزکاران توصیه نموده‌اند.

وی افزود: ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) زمان خوبی است تا حال نیازمندان و مستمندان جامعه را که حتی بعضی از آن‌ها نیازمند کوچک‌ترین کمک ما هستند را دریابیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر ادامه داد: بر همین اساس، کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان اهر آماده دریافت احسانات و نذورات مردم شهیدپرور شهرستان می‌باشد تا در این ایام بتواند گوشه‌ای از نیازمندی‌های تعدادی از همشهریان را برطرف نماید.

طهماسبی بابیان اینکه هیات مذهبی می‌توانند الگوی خوبی برای کمک به همنوعان خود باشند ابراز داشت: تعداد ۲۲۴ نفر از ایتام و ۲۳۷ خانواده دارای سرپرست بیمار، چشم‌انتظار مساعدت خیرین و عزاداران حسینی می‌باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.