کد خبر : 91540
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 اکتبر 2016 - 1:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ثبت‌نام ۲۹۶ واحد صنعتی شهرستان اهر در سامانه بهین یاب بسته هستند

ثبت‌نام ۲۹۶ واحد صنعتی شهرستان اهر در سامانه بهین یاب

ثبت‌نام ۲۹۶ واحد صنعتی شهرستان اهر در سامانه بهین یاب

اهروصال: فرماندار اهر گفت: تاکنون تعداد ۲۹۶ واحد اقتصادی تولیدی و صنعتی در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۲ طرح در بخش صنعت و معدن و ۲۷۳ طرح کشاورزی قرار دارند که از میان آن‌ها ۷ طرح از بخش صنعت و ۲۵ طرح بخش کشاورزی به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمد عابدی در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان اهر با اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی و نیز پروژه‌های سند تدبیر شهرستان اهر ارائه کرد.

وی تدوین سند تدبیر توسعه شهرستان اهر را مهم‌ترین گام در راستای توسعه شهرستان اعلام کرد و گفت: دهیاران محور انجام اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان تعیین‌شده‌اند و در این راستا نقش مهمی را بازی می‌کنند.

فرماندار اهر از تهیه بانک اطلاعاتی درزمینهٔ اشتغال در شهرستان و عملیاتی شدن این بانک خبر داد و عنوان کرد: در کنار سایر واحدهای تولیدی ۱۰ واحد کارخانه خانگی تولید میوه توسط باغداران منطقه با کمترین هزینه‌ها راه‌اندازی شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر ادامه داد: در کنار سایر واحدهای تولیدی، کارخانه تولید انجیر بااعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال نیز احداث با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد ادامه دارد.

عابدی بابیان اینکه بخش عمده مشکلات کارخانه قند قانع اهر رفع شده گفت: تاکنون تعداد ۲۹۶ واحد اقتصادی تولیدی و صنعتی در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۲ طرح در بخش صنعت و معدن و ۲۷۳ طرح کشاورزی قرار دارند که از میان آن‌ها ۷ طرح از بخش صنعت و ۲۵ طرح بخش کشاورزی به بانک‌ها معرفی‌شده‌اند.

این مقام مسئول از همکاری زیاد برخی بانک‌ها مانند بانک ملی تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت: درزمینهٔ آب روستایی در سال جاری اقدامات چشمگیری انجام‌شده که از آن جمله می‌توان به تأسیسات فنی آب شرب روستاها همگی بازسازی و مرمت و به‌روز شده‌اند اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.