کد خبر : 91389
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اکتبر 2016 - 17:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معلم اهری به مرحله نهایی فستیوال جایزه بزرگ ایران راه یافت بسته هستند

معلم اهری به مرحله نهایی فستیوال جایزه بزرگ ایران راه یافت

معلم اهری به مرحله نهایی فستیوال جایزه بزرگ ایران راه یافت

اهروصال: شجاعی در شورای معاونین خبرداد: جلیل محمدی هنرآموز اهری به مرحله نهایی فستیوال جایزه بزرگ ایران درتهران راه یافت.

به گزارش اهروصال، جعفر شجاعی در جلسه شورای معاونین اظهار داشت: درپی موفقیت های معلمان و دانش آموزان اهری در مسابقات و همایش های ملی درزمینه علمی . فرهنگی و هنری  که حاصل تلاش و پشتکار این عزیزان است . این بار جلیل محمدی هنر آموز هنرستان های اهر با اختراع دستگاه کمک آموزشی  مدل ساز دستی احجام سه بعدی به مرحله نهایی داوری فستیوال جایزه بزرگ اختراعات کشور راه یافت .

سومین مرحله داوری این فستیوال در مرکز آموزش های پهنا در تهران برگزار شد. محمدی هنرآموز هنرستان خوارزمی ۲ وکارشناس پژوهشسرای خیام  و پیشکسوت و مربی هنر رزمی هالا دراهر  که درچندین همایش موفق به دریافت لوح می باشد.

گفتنی است این فستیوال بین المللی با حضور بیش از ۲۰۰۰ مخترع ، متخصص و سرمایه گذار و با حمایت سازمان ها و ارگان های علمی و فناوری کشور پایه گذار شد .جایزه بزرگ اختراعات ایران نه تنها با هدف ایجاد انگیزه و ارج نهادن به فعالیت های علمی دانشمندان داخلی را در دستورکار دارد به علاوه یک برنامه و روند سریع جهت تجاری سازی فناوری ها در کشور با مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی پیگیری میکند.

fileLoader

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.