کد خبر : 90881
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 اکتبر 2016 - 21:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای المان و دروازه ورودی ارسباران در ابتدای جاده اهر – تبریز نصب شود بسته هستند

المان و دروازه ورودی ارسباران در ابتدای جاده اهر – تبریز نصب شود

المان و دروازه ورودی ارسباران در ابتدای جاده اهر – تبریز نصب شود

اهر وصال: دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر از نصب المان و دروازه ورودی ارسباران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر عصر دیروز شنبه در محل دفتر امام جمعه این شهرستان با دستور جلسه  بررسی امور مساجد حسب منویات مقام معظم رهبری، آسیب شناسی و برنامه ریزی برای ماه محرم و بررسی روند برگزاری جشنواره شعر ارسباران برگزار شد.

در ابتدای جلسه زارعی دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن عرض خیرمقدم و گرامی شمردن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، به پیشنهادات رسیده به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی اشاره داشته و گفت: طی مطالب و پیشنهادات رسیده به دبیرخانه از جمله برگزاری پنجمین یادواره شهدای ارسباران در شهرستان هریس، با توجه به اینکه شهرستان هریس در محدوده ارسباران واقع شده، برگزاری یادواره شهدا در آن شهرستان خالی از لطف نخواهد بود.

زارعی افزود: بنا به پیشنهادات واصله، نصب یادمان و یا المان در ابتدای جاده اهر – تبریز در محدوده طویقون به عنوان دروازه ارسباران و درج منویات مقام معظم رهبری در خصوص ارسباران با این مضمون که ارسباران منطقه شجاعت است، مورد درخواست می باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین دستور جلسه حاضر پرداخت و از برگزاری جشنواره سراسری عکس سال ارسباران خبر داد و گفت: برای معرفی بیشتر و بهتر ارسباران نیاز به برگزاری جشنواره متعدد فرهنگی هنری می باشد  و جا دارد که در خصوص شعر نیز جشنواره ای با موضوع ارسباران برگزار گردد.

 زارعی در پایان به دستورالعمل و تبصره ۴ آئین نامه شورا در خصوص الزامی بودن حضور اعضای حقوقی شورا اشاره کرد و خواستار رعایت این مفاد گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.