کد خبر : 83378
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آگوست 2016 - 21:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رسالت خطیر اصحاب رسانه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است بسته هستند

رسالت خطیر اصحاب رسانه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است

رسالت خطیر اصحاب رسانه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ شهادت است

اهروصال: فرماندار شهرستان اهر گفت: رسالت خطیر اصحاب رسانه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است تا بدین وسیله دین خود را به تمامی شهدای والامقام و علی الخصوص شهدای اصحاب رسانه ادا نمایند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، روز یکشنبه هفدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۵ فرماندار اهر به اتفاق روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از اصحاب رسانه اهر از مادر خبرنگار شهید ابراهیم عمله زاده دیدار و تجلیل کرد.
این مراسم به مناسبت روز خبرنگار و با ادای احترام اصحاب رسانه اهر به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس و گلباران مزار مطهر شهید ابراهیم عمله زاده در فضایی معنوی برگزار شد.
عابدی فرماندار اهر در سخنانی با بیان اینکه ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال ارزش های اصیل انقلاب اسلامی به نسل جدید از وظایف اصلی خبرنگاران است گفت: خبرنگاران در طول هشت سال دفاع مقدس با سلاح قلم و دوربین خود رشادت های رزمندگان اسلام و حماسه آفرینی آنان را ثبت وماندگار کردند.
عابدی افزود: روز خبرنگار بهانه ای است برای تجلیل و تقدیر از خبرنگارانی که رسالت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم را بر عهده دارند.
فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: خبرنگاران در طول هشت سال دفاع مقدس با قلم خود حماسه خون ، جهاد و ایثار مردان ایران اسلامی را در تاریخ به ثبت رساندند و اکنون این رسالت خطیر بر عهده اصحاب رسانه است تا با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دین خود را به تمامی شهدای والامقام و علی الخصوص شهدای اصحاب رسانه ادا نمایند.
وی مادران شهدا را مادران معنوی تمام افراد جامعه بیان نموده و از ایثار این انسانهای ولایتمدار در تقدیم فرزندانشان برای پاینده نگه داشتن جهموری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کرد.
گفتی است شهید والامقام ابراهیم عمله زاده در سال ۱۳۴۵ متولد و در پنجم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گردید.
اتمام پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.