کد خبر : 81921
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 جولای 2016 - 8:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فقط آثاری برای جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران انتخاب می‌شوند که تاکنون نمایش داده نشده اند بسته هستند

فقط آثاری برای جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران انتخاب می‌شوند که تاکنون نمایش داده نشده اند

فقط آثاری برای جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران انتخاب می‌شوند که تاکنون نمایش داده نشده اند

اهروصال: دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران گفت: در جشنواره دهم نگاه برگزارکنندگان به آثار متفاوت بوده و سعی خواهد شد تا بیشتر کیفیت آثار در نظر گرفته شود نه کمیت آن‌ها، و فقط آثاری انتخاب می‌شوند که برای اولین بار است نمایش داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اهروصال، احمد رجب پور در جلسه هماهنگی دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر اظهار داشت: خوشبختانه تمامی مسئولین شهرستان دست‌به‌دست هم داده‌اند تا دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران مانند سایر دوره‌ها به‌خوبی و بانظم برگزار گردد.

وی با اشاره به اینکه سال قبل برخی دغدغه‌ها در برگزاری جشنواره وجود داشت گفت: در جشنواره امسال به امید خدا و کمک همه دست‌اندرکاران مشکلی نخواهیم داشت گروه‌های نمایشی در مراحل بازبینی بیشتر موردبررسی قرار خواهند گرفت.

رجب پور بابیان اینکه امسال گزینش گروه‌ها برای جشنواره متفاوت خواهد بود عنوان کرد: در جشنواره دهم نگاه برگزارکنندگان به آثار متفاوت بوده و سعی خواهد شد تا بیشتر کیفیت آثار در نظر گرفته شود نه کمیت آن‌ها، و فقط آثاری انتخاب می‌شوند که برای اولین بار است نمایش داده می‌شوند.

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران همچنین گفت: امسال نیز مانند مهروموم‌های قبل به همکاری و خدمات ادارات و دانشگاه‌های شهرستان اهر نیاز داریم تا بتوانیم به بهترین نحو امور اجرایی جشنواره را به‌پیش ببریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.