کد خبر : 7956
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فوریه 2015 - 13:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راه ارتباطی ۹۰ روستا در هوراند مسدود است/ کمبود امکانات برف روبی در هوراند بسته هستند

راه ارتباطی ۹۰ روستا در هوراند مسدود است/ کمبود امکانات برف روبی در هوراند

راه ارتباطی ۹۰ روستا در هوراند مسدود است/ کمبود امکانات برف روبی در هوراند

ابراهیم فریادخواه در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: به لطف خدا چهار روز مداوم است که شاهد بارش برف در شهرستان هوراند هستیم که باعث خوشحالی مردم و کشاورزان شهرستان گردید. وی با بیان اینکه در این چهار روز بیشتر از چهل سانتی متر برف باریده گفت: غیر از محور اهر – هوراند سایر

ابراهیم فریادخواه در گفتگو با خبرنگار اهروصال اظهار داشت: به لطف خدا چهار روز مداوم است که شاهد بارش برف در شهرستان هوراند هستیم که باعث خوشحالی مردم و کشاورزان شهرستان گردید.

وی با بیان اینکه در این چهار روز بیشتر از چهل سانتی متر برف باریده گفت: غیر از محور اهر – هوراند سایر محورهای مواصلاتی و راه ۹۰ روستای شهرستان هوراند مسدود است که باعث تعطیلی مدارس هوراند در دو روز گذشته شده و این امر فردا نیز تداوم خواهد داشت.

فریادخواه با انتقاد از کمبود امکانات راهداری ابراز داشت: شهرستان هوراند به دلیل واقع شدن در منطقه ای کوهستانی و صعب العبود نیازمند وجود امکانات و ماشین آلات سنگین کافی می باشد که متاسفانه این امر محقق نشده و باعث تاخیر در بازگشایی محورها و مسیرهای این شهرستان در زمانهای بارش برف می گردد.

فرماندار هوراند به تمهیدات این شهرستان در مواجهه با مشکلات درمانی در این گونه مواقع اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزیهای انجام شده مادران باردار در فصول سرد سال در روستاهای شهرستان شناسائی شده و در چنین ایامی چند روز قبل از تولد نوزاد به مراکز درمانی منتقل می شوند تا خدای نکرده شاهد حادثه خاصی برای این عزیزان و فرزندان آنان در مواقع بارش برف سنگین نباشیم.

وی در پایان از امدادرسانی به یک بیمار قلبی بد حال در روستای بهرود هوراند خبرداد و گفت: با کمک نجاتگران و تلاش چندین ساعته آنها این عزیز نیز به سلامت به بیمارستان باقرالعلوم  اهر منتقل گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.