کد خبر : 72584
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 می 2016 - 19:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل‌شده دراولویت سیاست‌های اقتصادمقاومتی بسته هستند

راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل‌شده دراولویت سیاست‌های اقتصادمقاومتی

راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل‌شده دراولویت سیاست‌های اقتصادمقاومتی

اهروصال: رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا گفت: راه‌اندازی مجدد کارخانه و واحدهای صنعتی تعطیل‌شده در سطح آذربایجان شرقی یکی از راهکارهای اقدام و عمل در سال اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سرهنگ پاسدار ناصر علیزاده بعداز ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه اهر، اظهار کرد: شعارها و اهدافی که ایران در دنیا دنبال می‌کند استکبارستیزی است و نباید در زمینه اجرای برجام و برداشته شدن تحریم‌ها به آمریکا اعتماد کنیم بلکه بر داشته‌های خودمان تکیه کنیم.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا با اشاره به اینکه وحدت رویه بین مردم و مسئولان نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد، گفت: به دستور مقام معظم رهبری قرارگاه اقتصاد مقاومتی در دولت شکل‌گرفته و در آذربایجان شرقی این قرارگاه فعالیت خود را رسماً آغاز کرده است.

وی بابیان اینکه سازمان‌های بسیج و سپاه در زمینه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیش رو هستند، افزود: بسیج و سپاه در هر شرایط و مشکلات ثابت کرده‌اند که هیچ‌چیزی نمی‌تواند آن‌ها را از پای‌کار کنار بکشد و اگر مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی پای‌کار نیایند دولت نمی‌تواند به‌تنهایی از عهده این سیاست‌ها برآید.

علیزاده اضافه کرد: با تدابیری اتخاذ شود تا اینکه پایان سال با ارائه گزارش از روند اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نشان دهیم که آذربایجان شرقی به فرامین رهبری لبیک گفته است.

رئیس سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا به راه‌اندازی مجدد کارخانه و واحدهای تعطیل‌شده در سطح استان اشاره کرد و گفت: اگر مشاهده کردیم که واحد تولیدی تعطیل‌شده کمر همت بسته و با وحدت رویه نسبت بازگشایی مجدد این واحدها اقدام کنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.