کد خبر : 7050
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 فوریه 2015 - 5:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پایان مسابقات ورزشی دهه فجر کارگران شهرستان اهر بسته هستند

پایان مسابقات ورزشی دهه فجر کارگران شهرستان اهر

پایان مسابقات ورزشی دهه فجر کارگران شهرستان اهر

به گزارش اهروصال، به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقات فوتسال جام دهه فجر با هدف ایجاد روحیه نشاط و بسط ورزش در میان کارکنان ادارات شهرستان اهر به همت اداره تعاون،رفاه کار و امور اجتماعی در ورزشگاه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. این مسابقات بصورت دوره ای

به گزارش اهروصال، به مناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقات فوتسال جام دهه فجر با هدف ایجاد روحیه نشاط و بسط ورزش در میان کارکنان ادارات شهرستان اهر به همت اداره تعاون،رفاه کار و امور اجتماعی در ورزشگاه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

این مسابقات بصورت دوره ای با حضور پنج تیم بین شهرداری اهر،بنیاد بتن،اداره گاز،اداره برق،دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به مدت ۹ روز پیگیری و در روز پایانی با حضور فرماندار، مدیران، مربیان، سرپرستان و جمعی از ورزش دوستان برگزار گردید.

گفتنی است در روز پایانی این مسابقات تیم شهرداری اهر با تفاضل یک گل به مقام دوم این مسابقات نائل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر مقام اول و اداره گاز به مقام سوم دست یافتند.

نفرات برتر مسابقه  تنیس روی میز ویژه کارکنان ادارات شهرستان اهر نیز که به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل باشگاه فرهنگی ورزشی این اداره برگزار شده بود و ابوالفضل ابراهیم پور از تیم شهرداری اهر ، اصغر معبودیان از تیم امور آب اهر و حسین عبدیان از تیم مس مزرعه مقام اول تا سوم را کسب کرده بودند نیز تجلیل شدند.

همچنین در این مراسم از تیم معدن مزرعه تیم برتر مسابقات طناب کشی تجلیل، قدردانی و جوایزی اهدا شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.