کد خبر : 696
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 ژانویه 2015 - 9:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مقام معظم رهبری سرپرست و هدایت کننده رابطه وحدت بین برادران شیعه و اهل سنت هستند بسته هستند

مقام معظم رهبری سرپرست و هدایت کننده رابطه وحدت بین برادران شیعه و اهل سنت هستند

مقام معظم رهبری سرپرست و هدایت کننده رابطه وحدت بین برادران شیعه و اهل سنت هستند

به گزارش اهروصال، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) با یکی از برادران اهل سنت در شهرستان اهر به گفتگو نشستیم که شما را به خواندن آن دعوت می کنیم. با سلام و تبریک روزهای مبارک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (صلی الله علیه و

به گزارش اهروصال، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) با یکی از برادران اهل سنت در شهرستان اهر به گفتگو نشستیم که شما را به خواندن آن دعوت می کنیم.

با سلام و تبریک روزهای مبارک هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) لطفا به چند سوال که ممکن است برای برخی از عزیزان نیز پیش آمده باشد پاسخ دهید:

لطفا خودتان را معرفی کنید؟

من توفیق شهابی متولد سال ۱۳۷۲ در شهرستان ارومیه و در رشته اجرای سازه های بتنی در دانشکده فنی شهید چمران شهرستان اهر مشغول به تحصیل هستم.

از کدام  مذهب  وشاخه  اهل سنت هستید؟

مذهب  بنده سنی و از شاخه شافعی می باشم.

نقش وهابیت در انحراف دین اسلام در ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی چیست؟

 

وهابیت که سازمان یافته از کشورهای غربی؛ آمریکا، اسرائیل و … می باشد ضربه زدن به دین اسلام است که با انتخاب یک نماینده و قرار دادن آن بین مذهب شیعه و سنی آنها را به سوی اختلاف و اشتباه و جلوه دادن اعتقادات آنان به یکدیگر فرا می خواند و در نهایت منجر به تشکیل گروه داعش و نظیر آنها می شود که موجب بد نام ده دین اسلام و جنایت های فجیع می شود.

 

نقش مراجع منحرف شیعه که به تعبیر مقام معظم رهبری "تشیع لندنی" خوانده می شوند مانند سید صادق شیرازی در ایران و سرخی در عراق در ایجاد اختلاف  چیست؟

نقش این مراجع منحرف شده به این صورت است که در مذهب سنت به فعالیتهای منحرف کننده و ضد دینی می پردازند و با این روش که افراد نا آگاه و کم سواد را از اعتقادات شیعه که بین شیعه و سنی یکسان و مشترک است آگاه می سازند ولی به نحوی که آنها را منحرف و بی سرانجام و بی ارزش و ضد دین نشان بدهند که در آخر منجر به تشکیل یک یا چند گروه ضد شیعه و در کل اسلام خواهد شد و باعث ایجاد اختلاف بیشتر بین برادران اهل سنت و شیعه می شود.

 

نقش مقام معظم رهبری در ایجاد وحدت بین شیعه و سنی چیست؟

مقام معظم رهبری سرپرست و هدایت کننده رابطه وحدت بین برادران شیعه و اهل سنت می باشد که تا به حال به شیوه های اثر بخش تاثیرگذار شده اند که هیچ کشور غربی و هیچ یک از گروههای ضد دینی و شیطان پرستی که از کشورهای آمریکا و اسرائیل دستور می گیرند تاکنون نتوانسته اند این وحدت را از بین ببرند.

مقام معظم رهبری هر سال را با یک عنوان نامگذاری می کنند مانند امسال که به نام سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" که باعث پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت وحدت بین برادران شیعه و اهل سنت می شود.

نظر شما راجع به وحدت شیعه و سنی و نتایج عدم و حدت چیست ؟ آیا این وحدت می تواند مانع از ایجاد گروههای نظیر داعش و النصره و …. شود؟

وحدت شیعه و سنی باعث آگاهی تمامی ناآگاهان که گروههای غیر دینی هستند می شود و موجب می شود که یک وحدت قوی درمقابل هدف و نقشه های شرورت آمیز کشورهای غربی و ضد دینی تشکیل شود.

نتایج عدم وحدت باعث می شود که نفکر های ضد اسلامی و ضد خدا و ضد قرآن بر اسلام و مسلمانا حاکم شود که منجر به ایجاد اختلاف و درگیری بین شیعه و سنی و کشورهای اسلامی می شود و به یک دیدگاه دیگر منجر به عملی شدن اهداف گروههای غیر دینی و شیطان پرستی می شود.

بله باعث می شود افراد ناآگاه شستشوی مغزی داده شده و به تشکیل گروههایی نظیر داعش و النصره و …. رهنمون شوند و به فعالیتهای ضد اسلامی و ضد دینی بپردازند.

 

در پایان اگر مورد خاصی در نظر دارید بفرمایید:

نظر خاصی ندارم، ولی هر دو مذهب باید به احکام دینی پایبند باشند تا ایمان آنها هر روز قوی تر شود تا افراد و گروههای بیگانه در آنها نفوذ نکنند چون این امر موجب تخریب وحدت بین برادران شیعه و اهل سنت و در نتیجه سوء استفاده دشمنان و فرصت طلبان می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.