کد خبر : 67966
تاریخ انتشار : شنبه 26 مارس 2016 - 18:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فوت یک‌تن براثر واژگونی خودروی پژو در آبش احمد شهرستان کلیبر بسته هستند

فوت یک‌تن براثر واژگونی خودروی پژو در آبش احمد شهرستان کلیبر

فوت یک‌تن براثر واژگونی خودروی پژو در آبش احمد شهرستان کلیبر

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی ضمن اعلام واژگونی خودرو سواری پژو گفت: واژگونی خودرو در صدر حوادث ترافیکی جاده‌ای است و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی این حوادث را کاهش می‌دهد.

حبیب حسینقلی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اهروصال با اعلام این خبر اظهار داشت: ظهر امروز شنبه مورخه ۱۳۹۵/۰۱/۰۷ در آبش احمد- دلاوران، از توابع شهرستان کلیبر، واژگونی خودروی سواری پژو SD، مرگ یک‌تن را به همراه داشت.

وی گفت: با اعلام این حادثه در ساعت ۱۴:۳۰ به اپراتوری فوریت‌های پزشکی کلیبر، پایگاه اورژانس ۱۱۵ آبش احمد به محل حادثه اعزام شد و تکنسین‌های اعزامی  مصدوم ۲۵ ساله را با اقدامات درمانی به درمانگاه آبش احمد انتقال دادند.

وی در ادامه افزود: متأسفانه به علت شدت ضربه و مصدومیت بالای این جوان، در حین انتقال به بیمارستان توسط کادر درمانگاه آبش احمد، فوت کرد.

حسینقلی زاده یادآور شد:عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومین و کشته‌ها را در بر می‌گیرد و در این حوادث واژگونی‌ها در صدر حوادث هستند و ارتباطی به نوع خودرو ندارد , که مطمئناً با رعایت  موارد ایمنی و راهنمایی رانندگی, شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.