کد خبر : 67859
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 مارس 2016 - 20:45
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آیا با وام ۳ میلیونی می‌توان تشکیل زندگی داد؟/ دولتمردان دست از حرف‌های توخالی بردارند بسته هستند

آیا با وام ۳ میلیونی می‌توان تشکیل زندگی داد؟/ دولتمردان دست از حرف‌های توخالی بردارند

آیا با وام ۳ میلیونی می‌توان تشکیل زندگی داد؟/ دولتمردان دست از حرف‌های توخالی بردارند

سوداگر گفت: بهتر است مسئولین قدری از حرف‌های توخالی و سیاه‌نمایی‌ دست برداشته و هرآنچه در چنته‌ی عمل دارند بر سفره‌ی جوانان قرار دهند.

به گزارش اهروصال، رقیه سوداگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی آناج در خصوص اهمیت ترویج هرچه بیشتر سنت ازدواج در کشور اظهار داشت: با توجه به نقش ایجابی و سلبی ازدواج در مسیر سعادت انسان و همچنین توسعه‌ی جامعه اسلامی باید این سنت الهی را هر چه بیشتر در میان امت مسلمان تبلیغ و ترویج کرد.

وی افزود: خداوند ازدواج مرد و زن را قرار داد تا به موجب آن هر دو از نظر صفات انسانی به درجه‌ای از کمال دست یافته و به آرامشی که در غیر از ازدواج وجود ندارد دست یابند.

این کارشناس دینی متذکر شد: امروزه با توجه به تلاش‌های مخالفان اسلام و بخصوص دشمنان تشیع جهت ریشه‌کن کردن این نوع تفکر، باید همت و تلاش ما نیز در جهت ازدیاد نسل مسلمان و شیعه افزایش یابد.

وی ادامه داد: البته نفوذ فرهنگی دشمن به وسایط مختلفی چون ماهواره و غیره موجب ساختارشکنی های زیادی می‌شود که این خطر بزرگی برای جامعه‌ی ما است چراکه جوانان با گریز از ازدواج متاسفانه به روابط نامشروع روی می‌آورند و این به هیچ وجه مورد پسند برای دنیای اسلام نیست.

سوداگر تشریح کرد: شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه از یک سو و رواج تشریفات و تجملات در سبک زندگی مردم از سوی دیگر جوانان را از ازدواج و ادامه زندگی جدید هراسان می‌کند که برای زدودن این هراس باید ابتدا وعده خداوند جهت ایجاد گشایش در امر ازدواج را مورد توجه قرار داد و سپس به ایجاد تسهیلات دولتی پرداخت.

وی بیان داشت: متاسفانه تسهیلاتی که هم اکنون توسط دولت ارائه می‌شود قابل قبول نیست چون فعلا سبک زندگی جامعه ما به حدی نرسیده است که بتوان با وام سه میلیونی تشکیل زندگی داد و یا به لحاظ اقتصادی، وضعیت وام‌ها و تسهیلات فعلی مسکن کمتر کسی جرأت تولید مثل به خود می‌دهد.

این استاد دانشگاه در پایان تاکید کرد: بهتر است مسئولین و دولت در سالی که چاشنی آن باید اقدام و عمل باشد، قدری از حرف‌های توخالی و سیاه‌نمایی‌ دست برداشته و هرآنچه در چنته‌ی عمل دارند بر سفره‌ی جوانان قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.