کد خبر : 67856
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 مارس 2016 - 20:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احتمال بارش برف از یکشنبه در آذربایجان شرقی/ تبریز سرد می‌شود بسته هستند

احتمال بارش برف از یکشنبه در آذربایجان شرقی/ تبریز سرد می‌شود

احتمال بارش برف از یکشنبه در آذربایجان شرقی/ تبریز سرد می‌شود

تبریز – معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از احتمال بارش برف ازیکشنبه در استان خبر داد و گفت: هوای استان و شهر تبریز در روزهای آینده سردتر می شود.

به گزارش اهروصال، محمد اشجعی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: تبریز از امروز چند روزی آفتابی است و دمای هوا هم افزایش خواهد یافت ولی از اوایل هفته آینده و به خصوص از یک شنبه سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی خواهد شد و تبریز سرد می شود.

وی سپس با بیان اینکه با ورود این سامانه در ارتفاعات استان شاهد بارش برف خواهیم بود، ابراز داشت: بارش باران و وزش باد شدید نیز در برخی از مناطق استان خواهیم داشت.

اشجعی با اشاره به اینکه دمای هوای تبریز هم اکنون ۱۵ درجه سانتی گراد بالای صفر است، افزود: سرعت باد در تبریز هم اکنون شش متر بر ثانیه است و بیشینه دما در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ و کمینه آن یک درجه سانتی گراد بالای صفر است.

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی وضعیت دمایی تبریز را در ۲۴ ساعت آینده کمی ابری دربعدازظهر و نیمه ابری و با وزش باد پیش بینی کرد و گفت: از روز شنبه شاهد افزایش ابر در آسمان شهر تبریز خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.