کد خبر : 67162
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 مارس 2016 - 9:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای موفقیت برجام با مدیریت رهبر معظم انقلاب و همه گروه‌ها محقق شد/ بازگشت به قانون از محسنات انتخابات هفتم اسفند ۹۴ بود بسته هستند

موفقیت برجام با مدیریت رهبر معظم انقلاب و همه گروه‌ها محقق شد/ بازگشت به قانون از محسنات انتخابات هفتم اسفند ۹۴ بود

موفقیت برجام با مدیریت رهبر معظم انقلاب و همه گروه‌ها محقق شد/ بازگشت به قانون از محسنات انتخابات هفتم اسفند ۹۴ بود

اهروصال: فرماندار اهر گفت: انتخابات در حوزه اهر و هریس به اذعان کارشناسان و مسئولین امر، یکی از آرام‌ترین حوزه‌ها در سطح استان، حوزه انتخابیه اهر و هریس بود که انتخابات آن در کمال امنیت و آرامش برگزار شد که جای تقدیر و تشکر از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و حتی نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان در شهرستان دارد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، سید محمدعابدی در شورای اداری شهرستان اهر ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید به حاضران در جلسه اظهار داشت: سال ۹۴ با همه فراز و نشیب‌ها، تلخی‌ها و شیرینی‌ها، در حال اتمام می‌باشد در این سال اتفاقات بسیار مهم و استراتژیکی به وقوع پیوست ولی چیزی که تأثیر بسیار مهمی در کشورمان داشت بحث برجام و انتخابات بود.
وی بابیان اینکه ما ۱۲ سال بود که با زیاده خواهان دنیا در حال کلنجار بودیم گفت: با پیگیری‌های مجدانه مردم و مسئولین، به لطف خدا و به مدیریت ارشد رهبر معظم انقلاب این موضوع نیز در حال حل شدن است که برخی از این اقدامات به‌مرور انجام و انشا الله بتوانیم این موضوع را به‌طور کامل حل‌وفصل نمائیم.
عابدی برجام را یک دستاورد بزرگ دانست و گفت: برجام موضوعی بود که ایران و کشورهای جهان را رو درروی یکدیگر قرار داده بود که به لطف خدا به‌صورت کارشناسانه و مذاکره با کشورهای ۵+۱ موضوع به‌سلامتی حل‌وفصل گردید.
فرماندار اهر برجام را جنگ اراده ملت با همه زیاده خواهان دنیا دانست و بیان داشت: اراده ملت بزرگ ایران اسلامی بود که توانست کشور عزیزمان ایران را در این جنگ تمام‌عیار با کشورهای زیاده‌خواه دنیا به پیروزی برساند علت پیروزی قدرت مردم ایران بود قدرتی که از طرف خداوند متعال به مردم کشورمان داده‌شده بود و باعث شد استکبار جهانی نتواند در برابر اراده آنان بایستد.
رئیس شورای اداری شهرستان اهر مهم‌ترین علت پیروزی برجام را مدیریت ارشد رهبر معظم انقلاب دانست و عنوان کرد: اگر مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری نبود و لحظه‌به‌لحظه مسئولین وزارت امور خارجه و کشورمان را هدایت نمی‌کردند یقیناً این موفقیت و پیروزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست نمی‌آمد.
وی موفقیت در موضوع برجام را از آن مردم دانست و گفت: هیچ شخص و یا گروهی حق ندارد این موفقیت در موضوع برجام را به خود نسبت دهد این امر متعلق به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نسبت دادن به یک گروه و یا دسته خاص کار درستی نیست چون این امر از سال‌های گذشته آغازشده بود و تحت رهبری مقام معظم رهبری به فرجام رسید.
عابدی انتخابات را دومین موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال ۹۴ دانست و ابراز داشت: به لطف خدا، علیرغم همه توطئه‌هایی که نظام‌های استکباری و سلطه برعلیه کشورمان قصد داشتند اجرا کنند ولی به کوری چشم دشمنان همه نقشه‌های آنان بر آب شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران انتخابات در حوزه اهر و هریس گفت: همه دست‌اندرکاران انتخابات در حوزه اهر و هریس، اعم از، اعضای هیئت اجرایی، اعضای هیئت بازرسی، نامزدهای انتخابات، اعضای هیئت نظارت، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و مردم عزیز شهرستان همه و همه در برگزاری این انتخابات در شهرستان‌های اهر و هریس تلاش کردند که از همه آنان تقدیر و تشکر می‌کنم.
فرماندار اهر به مسئله امنیت در انتخابات حوزه اهر و هریس اشاره کرد و گفت: انتخابات در حوزه اهر و هریس به اذعان کارشناسان و مسئولین امر، یکی از آرام‌ترین حوزه‌ها در سطح استان، حوزه انتخابیه اهر و هریس بود که انتخابات آن در کمال امنیت و آرامش برگزار شد که جای تقدیر و تشکر از نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و حتی نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان در شهرستان دارد.
رئیس شورای اداری شهرستان اهر بازگشت به قانون را از محسنات انتخابات هفتم اسفند ۹۴ دانست و گفت: تمامی مسئولین و مردم در تمامی لایه‌های اجتماعی باید به قانون احترام بگذارند و به آن تمکین کنند تخطی از قانون برای هیچ‌کس جایز نیست از قوانین راهنمایی رانندگی گرفته تا قوانین انتخابت همواره باید موردتوجه و رعایت قرار گیرد.
عابدی به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس پرداخت و ابراز داشت: انشا الله پس از تائید نتایج انتخابات توسط شورای نگهبان، دور دوم در روز ۲۷ فروردین یا هفته بعدازآن در اردیبهشت‌ماه ۹۵ برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه “از همه عزیزان دست‌اندرکار و مسئولین امر انتخابات که در زمان انتخابات با تمکین بر قانون اصل بی‌طرفی را رعایت کردند تشکر می‌کنیم” گفت: هیچ مسئول اداره‌ای حق ندارد تا از کاندیدای خاصی حمایت نماید در مرحله دوم نیز نباید هیچ نشانه‌ای دال بر حمایت یک مسئول از یکی از کاندیداهای باقی‌مانده در این مرحله دیده شود که در غیر این صورت برخورد قانونی با وی صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.