کد خبر : 66721
تاریخ انتشار : شنبه 12 مارس 2016 - 10:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اشتغال زایی برای جوانان منطقه بزرگترین هدف راه اندازی معدن مس انجرد بسته هستند

اشتغال زایی برای جوانان منطقه بزرگترین هدف راه اندازی معدن مس انجرد

اشتغال زایی برای جوانان منطقه بزرگترین هدف راه اندازی معدن مس انجرد

اهروصال: عضو هیئت مدیره معدن مس انجرد گفت: هدف ما از افتتاح فاز نخست این معدن، ایجاد اشتغال برای جوانان بوده و علاوه بر این موضوع مسائل دیگری نیز با بهره برداری از معدن مس انجرد را پیگیری خواهد شد.

به گزرش خبرنگار اهروصال، دکتر فاضل عضو هیئت مدیره معدن مس انجرد  در جلسه همیاران طبیعت در معدن مس انجرد اهر ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان برنامه اظهار داشت: مراحل اکتشاف معدن مس انجرد از سال ۱۳۸۸ آغاز شده و در سایه زحمات همکاران و اهالی منطقه توانسته ایم این مجموعه را راه اندازی نمائیم.

عضو هیئت مدیره معدن مس انجرد با بیان اینکه کارخانه کنسانتره مس این معدن سالانه با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال کار خود را آغاز کرده گفت: ظرفیت یاد شده در فاز اول بوده و انشاالله تا فروردین ماه سال آینده با عنایت خداوند و همکاری مسئولین استانی  و شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.

فاضل بزرگترین هدف راه اندازی معدن مس انجرد را اشتغال زایی برای جوانان منطقه دانست و ابراز داشت: هدف ما از افتتاح فاز نخست این معدن، ایجاد اشتغال برای جوانان بوده و علاوه بر این موضوع مسائل دیگری نیز با بهره برداری از معدن مس انجرد را پیگیری خواهد شد، مسئولین استانی و بلاخص شهرستان اهر نیز شرکت مهر اصل را تنها نگذاشته و همیشه در تمامی مسائل و مشکلات به وجود آمده پشتیبانی کرده اند.

وی با اشاره به این که کارخانه کنسانتره معدن مس انجرد در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، اظهار کرد: تنها پنج درصد مراحل پایانی برای بهره برداری و استارت کارخانه باقی مانده، از کلیه مسئولان ذی ربط تنها خواسته ای که داریم همکاری و هماهنگی برای افتتاح این معدن می باشد، در صورت اتمام مراحل ساخت تلاش های ۸ ساله با افتتاح کارخانه و معدن به ثمر خواهد نشست.

عضو هیئت مدیره معدن مس انجرد تاکید کرد: با وجود اینکه معدن مس انجرد و کارخانه در حال حاضر با مشکلات عدیده ای گریبانگیر است و تاکنون مسئولان رایزنی هایی که با اهالی و ساکنین روستاهای منطقه انجام داده اند، امیدواریم که با رفع مشکلات موجود شاهد افتتاح این پروژه عظیم در فروردین ماه سال ۹۵ باشیم.

فاضل با تاکید بر اینکه فعلاً نزدیک به ۱۱۰ نفر در این معدن مشغول به کار هستند، گفت: نیمی از کارکنان فعلی معدن مس انجرد از اهالی روستا و نیمی دیگر از جوانان اهری هستند که بطور مستقیم در این معدن مشغول به کار می باشند و با آغاز به کار رسمی معدن این تعداد افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.