کد خبر : 64261
تاریخ انتشار : جمعه 12 فوریه 2016 - 21:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کسانی را به مجلسین بفرستیم که متدین، مؤمن به انقلاب و همچون کوهی استوار بایستند بسته هستند

کسانی را به مجلسین بفرستیم که متدین، مؤمن به انقلاب و همچون کوهی استوار بایستند

کسانی را به مجلسین بفرستیم که متدین، مؤمن به انقلاب و همچون کوهی استوار بایستند

به  گزارش اهروصال، حجه الاسلام والمسلمین محمود دینی امام جمعه موقت شهرستان اهر در خطبه های نماز جمعه با ذکر اینکه تقوا انسان را عاقبت بخیر می نماید، اظهار داشت: تارک الصلاه بودن از گناهان کبیره بوده و با توجه باینکه مهمترین راه ارتباط با خداوند متعال نماز می باشد، بهتر است وقت نماز همیشه

به  گزارش اهروصال، حجه الاسلام والمسلمین محمود دینی امام جمعه موقت شهرستان اهر در خطبه های نماز جمعه با ذکر اینکه تقوا انسان را عاقبت بخیر می نماید، اظهار داشت: تارک الصلاه بودن از گناهان کبیره بوده و با توجه باینکه مهمترین راه ارتباط با خداوند متعال نماز می باشد، بهتر است وقت نماز همیشه محترم شمرده شود.

وی ادامه داد: انسان بهتر است به اطعام مسکین اهتمام جدی داشته و از مصاحبت با اشخاص خوشگذران و اهل غیبت و بهتان اجتناب نموده و از فرصتهای زندگی استفاده بهینه نماید.

امام جمعه موقت شهرستان اهر ضمن تقدیر و تشکر از امت غیور و شهیدپرور شهرستان اهر که با اتحاد و همدلی ضمن حضور حداکثری در راه پیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری خلق کردند، تصریح کرد: لبیک امت اسلامی در سراسر کشور به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله و حضور یکپارچه ملت در راه پیمایی ۲۲ بهمن حاکی از پشتیبانی ملت از نظام و رهبری است که جا دارد مسئولین کشور و نظام با مشاهده این حماسه قدر این ملت را بدانند چرا که این ملت همیشه در صحنه هستند.

وی با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری افزود: خدای ناکرده طوری نباشد که مسئله  انتخابات موجب گردد مسئولین از مسئله اقتصاد و مشکلات جوانان و جامعه غافل گردند.

وی افزود: هدف دشمن این است که بین نظام و ملت فاصله ایجاد نماید اما ملت با این حضور ثابت کرد که بیش از پیش در صحنه حاضر بوده و ضمن لبیک گویی به مقام معظم رهبری در مقابل دشمن خواهد ایستاد که لازم است مسئولین در رفع مشکلات و گرفتاری های مردم بالاخص جوانان اهتمام جدی داشته باشند.

دینی به ۲۳ بهمن سالروز تشکیل کمیته های انقلاب اسلامی اشاره نموده و خاطرنشان کرد: در چنین روزی در سال ۱۳۵۷ حضرت امام (ره) فرمان تشکیل کمیته های انقلاب را صادر فرمودند که می توان گفت اولین نهاد رسمی بعد از انقلاب بودند و نیروهای مردمی مسئولیت حفظ و نگهداری از جان و مال مردم را عهده دار شدند.

وی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار یادآور شد: پرستاران قشر زحمتکش جامعه هستند که در بیمارستان ها با صداقت، صبر و حوصله به بیماران خدمت می نمایند و لازم است از زحمات این عزیزان به نحو احسن قدردانی گردد.

خطیب نماز جمعه با اشاره به صدور حکم ارتداد سلمان رشدی کافر از سوی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ادامه داد: غرب هر بار با روش و رنگ خاصی به اسلام و احکام آن هجوم آورده که اینبار هم این هجوم با کتاب سلمان رشدی ملعون جلوه دیگری یافت اما حکم ارتدادی که از سوی امام (ره) صادر گردید موجب گردید ضربه سختی بر پیکره غرب وارد آمده و رعب و وحشتی خاص در دل مزدوران قلم بدست بوجود آید.

امام جمعه موقت شهرستان اهر به ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم آذربایجان پرداخته و افزود: مردم غیور و دلاور آذربایجان در اربعین شهدای قم که به دست دژخیمان رژیم پهلوی به شهادت رسیده بودند، با قیام خود انقلاب را پربار نموده و جان تازه ای به انقلاب بخشیدند که مقام معظم رهبری می فرمایند: آذربایجان سر ایران است.

دینی با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: با توجه به انتخاباتی که در پیش رو داریم باید بدانیم شرکت در انتخابات موجب یأس دشمن خواهد شد و لازم است دقت نمائیم کسانی را به مجلسین بفرستیم که متدین، مؤمن به انقلاب و تلاشگر بوده و در مقابل دشمن همچون کوهی استوار بایستند و در این میان مجلس خبرگان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد که مقام معظم رهبری دامت برکاته می فرمایند: آنچه من می خواهم عرض بکنم، این است که ملّت بداند عزّت او، افتخار او، اقتدار او، ایستادگی او در مقابل جبهه دشمن، به این است که وظایف انقلابی خودش را خوب انجام بدهد و یکی از مهم ترین هایش انتخابات است.

وی با ذکر اینکه کشور اسلامی ایران از نظر وجود امنیت تنها کشور دنیاست، تصریح کرد: امنیت نعمت بزرگی است که خداوند متعال در سایه وجود ولی امر مسلمین برای ما عنایت فرموده و بر ماست که به پاس این نعمت عظما همیشه گوش به فرمان رهبری بوده و لبیک گویان مطیع امرشان بوده باشیم و با شرکت حداکثری خود در انتخابات امید دشمن را به یأس مبل نموده و شاکر این نعمت بوده باشیم و در این فرمایش حضرت آقا تأمل نمائیم که می فرمایند: ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد، عیبی ندارد امّا انتخابات مال رهبری نیست، مال ایران اسلامی است، مال نظام جمهوری اسلامی است. همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند؛ این موجب میشود که نظام جمهوری اسلامی تقویت بشود، پایداری آن و ماندگاری آن تأمین بشود، کشور در حصار امنیّت کامل باقی بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.