کد خبر : 62801
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 فوریه 2016 - 15:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وام تعمیرات منزل به اهالی روستای جانقور هریس تخصیص می‌یابد بسته هستند

وام تعمیرات منزل به اهالی روستای جانقور هریس تخصیص می‌یابد

وام تعمیرات منزل به اهالی روستای جانقور هریس تخصیص می‌یابد

اهروصال: فرماندار شهرستان هریس گفت: افرادی که در اجرای طرح هادی روستا مشارکت کرده و اقدام به عقب کشی دیوارهای منازل خودکرده‌اند مبلغ دو میلیون تومان وام تعمیرات تخصیص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار اهروصال، حسن یحیوی در بازدید از مناطق محروم روستایی شهرستان هریس در جمع مردم روستای جانقور اظهار داشت: با تلاش مسئولین و همیاری مردم نزدیک به۸۰ درصد مشکلات معیشتی ازجمله مشکل آب، برق، تلفن و گاز این روستا تأمین‌شده است.

فرماندار هریس در این دیدار، در مورداجرای طرح هادی روستای جانقور خواستار همت و مشارکت روستائیان در جدول‌گذاری و عقب کشی دیوارها شده از بنیاد مسکن هریس نیز خواست نسبت به ادامه طرح هادی این روستا همت و آسفالت‌ریزی اقدام نماید.

وی بیان داشت در این زمینه امسال بااعتبار بالغ‌بر ۹۵ میلیون تومان ۱۲۰۰ متر جدول‌گذاری شده است.

یحیوی تأکید کرد:همچنین برای افرادی که در اجرای طرح هادی روستا مشارکت کرده و اقدام به عقب کشی دیوارهای منازل خودکرده‌اند مبلغ دو میلیون تومان وام تعمیرات تخصیص می‌یابد.

وی ضمن ابراز نگرانی از این‌که مردم روستای جانقور با نبود راه دسترسی مناسب و کمبود آب شرب دست‌وپنجه نرم می‌کنند، گفت: اداره راه و شهرسازی نسبت به ترمیم و تسطیح راه ارتباطی روستا و اداره آب و فاضلاب روستای نسبت به رفع مشکل آب شرب از طریق انتقال از سد نهند اقدام کنند.

فرماندار هریس برای احداث پل ارتباطی روستا از روی رودخانه آجی چای نیز درخواست تأمین اعتبار و عملیاتی کردن این پل از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان شد.

روستای جانقور دارای ۶۵۰ خانوار با جمعیت ۲۳۰۰ در بخش خواجه شهرستان هریس واقع است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.